Victor Rent Geplaatst Juni 17, 2013 Bijdragen: 32 Waardering: 5 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/12 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Delen Geplaatst Juni 17, 2013 Ik heb een praktisch legale vraag, denk ik..Ik heb de complete serie van Supernatural op Blue ray gekocht.Helaas zijn er enkele jaargangen zonder NL ondertitels.Nu kan er veel in deze tijden, en aangezien je apart ondertitels kan toevoegen aan gebrande films, zou dit toch ook moeten kunnen via een usb stick in je blue ray speler met de officiele blue rays er in, met toevoeging van deze ondertitels?Of is dit onmogelijk?Wie kan er hier mee helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 32
Releases Geplaatst Juni 17, 2013 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 17, 2013 Dit zou inprincipe mogelijk moeten zijn maar dan moet het dus mogelijk zijn dat jou blu-ray speler externe ondertitelingen kan inladen vanaf bijvoorbeeld de USB poort. Zover ik weet heeft geen enkele blu-ray speler deze functie. Had je zelf al gezocht met het type nummer van jou speler?Verstuurd vanaf mijn Samsung Note 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Victor Rent Geplaatst Juni 17, 2013 Bijdragen: 32 Waardering: 5 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/12 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Auteur Delen Geplaatst Juni 17, 2013 Nee, dat heb ik nog niet gedaan.Philips BDP5100 heb ik, zo even uit het hoofd.Je zou toch denken met al die live BD opties, dat zoiets wel mogelijk zou moeten kunnen zijn.Vandaar mijn vraag.Afspeelbare mediaDit product kan het volgende afspelen:• BD-video, BD-R/RE2.0• DVD, DVD-video, DVD+R/+RW, DVD-R/-RW, DVD+R/-R DL (Dual Layer)• Video-CD/SVCD• Audio-CD, CD-R/CD-RW, MP3-media,WMA-media, JPEG-bestanden• DivX (Ultra)/DivX Plus HD-media, MKV-media• USB-stick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 32
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.