niels16 Geplaatst September 17, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 17, 2006 Hey, Ik heb een game gedownload via torrentz en nu moest je die uploaden met bitcomet dat heb ik gedaan. Nu wil ik die game spelen maar lukt nie als ik er op klik geeft die aan Torrent was aanwezig ofiets :buck: Heel vaag. Kan iemand mij helpen ik kan wel films kijken maar geen games spelen. DAnk je......... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
yvon Geplaatst September 17, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst September 17, 2006 hoi. Wat voor een game heb je dan en wat krijg je preciez voor een melding. is het een pc game Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
niels16 Geplaatst September 17, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 17, 2006 Het is een pc game sim city maar als ik naar mijn computer ga en dan naar progarme files > Bitcomet > Downloads en dan daar sim city zie ik 3 bestanden staan CD 1, CD 2 en CD Key en het zijn .rar bestanden ofiets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
yvon Geplaatst September 17, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst September 17, 2006 hoi. Die rare bestandje's moet je dus eerst uitpakken. Je hoeft er maar 1 te van alle rars dan heb je hem namelijk uitgepakt. die cd1 cd2 cd3 kan zijn dat je je ze kunt branden op een cd en dan raad je het al het zijn er dus 3. Maar pak nu maar eerst die rare bestandje's uit weet je hoe dat moet zo niet hoor ik het wel. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie