Kenneth Geplaatst September 13, 2006 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 13, 2006 hey, weet er iemand een goede website om bijvoorbeel nederlands in het duits of frans over te zetten. Ik heb al Babelfish en Worldlingo geprobeerd maar ik vraag me af of er nog betere zijn omdat deze websites niet altijd correct vertalen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Gast sebasjuh Geplaatst September 14, 2006 Delen Geplaatst September 14, 2006 sowieso vindt ik die online vertaal sites niet echt geweldig. Maar meestal gebruik ik gewoon die Babelfish die werkt toch wel redelijk goed. Andere ken ik niet echt typ in google online vertalen in ofzo en je zal genoeg hits krijgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Kenneth Geplaatst September 14, 2006 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 14, 2006 ok thanks sebastiaan Ja ik gebruik ook babelfish maar soms is de woordvolgorde niet correct. Kzal anders wel gewoon een woordenboek gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie