PeaceFreak Geplaatst April 8, 2013 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 8, 2013 Hallo Allemaal, Ik heb tijdelijk een PC'tje in de woonkamer staan. Maar hij maakt een flink (irritant) zoemend geluid. Ik had vorige week al de CPU koeler en koelblok (dat aluminium blok op de CPU) helemaal stofvrij gemaakt. Dit was ook te zien aan de temperaturen, maar dat is wat anders... Wat kan ik het beste doen tegen dat zoemen? Dit omdat hij in de woonkamer staat. Ja, hij staat op een houten vloer, maar daar heb ik al 2 washandjes op gelegd. Dus zoemen doet 'ie al wat minder. Is er iets in de richting van geluiddempend materiaal, wat niet zo duur is? Ik zoek dan iets in de richting van iets rond de 10 euro, want het is voor +/- één maand. Ik hoop dat jullie wat adviezen hebben. Alvast heel erg bedankt, ook namens de rest van de familie Groeten, Rik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
PeaceFreak Geplaatst April 8, 2013 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst April 8, 2013 Sorry voor de dubbelpost, maar ik wilde even laten weten dat ik er al uit ben. Ik heb met SpeedFan de fan teruggeschroefd naar 75%. Daarna stresstest en de hoogste temperatuur is 45 graden Deze gooi ik dus maar op slot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie