floret Geplaatst Maart 21, 2013 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/21/13 Status: Offline Actief: Mei 24, 2013 Delen Geplaatst Maart 21, 2013 ik heb een laptop met windows8 gekocht als ik thuiskwam stond hij in het engels wat het nog moeilijker maakt ik kan er niet mee werken en zou er graag windows7 opzetten moet ik dan een windows7 installatie cd gaan kopen voor te kunnen registreren want de registratie nummer die achter op mijn laptop staat is zeker voor windows8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast franswon Geplaatst Maart 21, 2013 Delen Geplaatst Maart 21, 2013 Als het W8 pro is heeft die de downgrade, maar let wel dat niet alle drivers automatisch werken.Een schone installatie met W7 kan, je kunt die kopen of op andere manier verkrijgen, de eventuele driverproblemen blijven echter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast franswon Geplaatst Maart 21, 2013 Delen Geplaatst Maart 21, 2013 Aanvulling:Ik vond onderstaande op een website:You can downgrade or reinstall windows on few next step:1. Pull the hard drive out of your laptop2. Insert it into another computer without protection at the hardware level3. Set the desired version vindous 7 \ 84. Without installing the driver to move the hard drive back in the laptop5. Enjoy the desired system.Sorry for bad English, greetings from Russia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Glenneke1996 Geplaatst Maart 21, 2013 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 21, 2013 Je kan heel makkelijk de taal van Windows 8 wijzigen, je moet jezelf gewoon even de tijd gunnen om met windows 8 te leren werken en dan zal je er waarschijnlijk wel van gaan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
floret Geplaatst Maart 21, 2013 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/21/13 Status: Offline Actief: Mei 24, 2013 Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2013 kan je mij even zeggen hoe ik de taal van engelse windows8 naar het nederlands kan zetten dank u en hoe je bv office kunt downloaden want dat is ook niet hetzelfde heb dat gisteren geprobeerd maar vind het niet terug en komt niet in mijn utorrent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Glenneke1996 Geplaatst Maart 22, 2013 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 22, 2013 Je gaat met je muis naar de rechterbenedenhoek van je scherm (op het oude bureaublad) en gaat dan naar boven en klikt op instellingen.Je klikt op Configuratiescherm (Control Panel)Bij het onderdeel Language & ... klik je op Add LanguageJe klikt nog eens op Add Language en zoekt dan Nederlands in de lijst.Als de taal is toegevoegd moet je nog wel even in de lijst met je geïnstalleerde talen dubbelklikken op de taal en dan het taalpakket downloaden 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Gast franswon Geplaatst Maart 22, 2013 Delen Geplaatst Maart 22, 2013 Office 2010 en 2013 zijn op diverse manieren te verkrijgen, met utorrent moet het zeker lukken (mits je een bestand hebt met voldoende delers).Bekende sites hebben deze torrent zeker nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.