Spring naar bijdragen

geen verbinding mogelijk

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Of ik nu contact probeer te leggen met iTunes, LimeWire of Ares: ik krijg telkens het bericht dat er geen contact mogelijk is.

Gegevens over mijn computer:

Programma: Microsoft Windows XP Professional versie: 5.1.2600 met Service Pack 2

Processor: AMD Sempron 2800+ versie: x86 Family 6 Model 10 Stepping 0 snelheid: 2006 MHz

RAM geheugen: 512 MB, totale capaciteit: 76.68 GB

Ter bescherming draait ereen versie van AVG-Free op.

Bij Beveiliging heb ik bv iTunes als uitzondering opgenomen.

Nadat ik een (vergeefse) poging heb gedaan iTunes o.i.d. te bereiken, heb ik telkens een paar minuten geen internet-verbinding.

Ik ben een net-niet-leek, dus graag suggesties die voor mij te behappen zijn!! Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi.

Waarschijnlijk heb je een probleem met een firewall, die van XP of van je anti-virus programma.

Normaal vraagt een firewall of je toestemming geeft om een applicatie contact te laten leggen met een server, maar soms gebreurd dit niet.

Kijk eens bij je firewall instellingen, onder AVG-free, ik denk dat het daaraan ligt.

GreetZ,

Captain Buttface  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...