Shark1 Geplaatst Juni 26, 2005 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 26, 2005 Wanneer ik bij newsbin pro een gratis newsserver aanmaak, kan hij nooit conecten met de server! Waar ligt dit aan en hoe kan ik het aan de praat krijgen? Alvast bedankt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Shark1 Geplaatst Juni 28, 2005 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 28, 2005 Volgens mij weet ik het al... Gratis newsservers zijn gewoon ronduit K*T! Correct me if I\'m wrong... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 29, 2005 \"Correct me if I\'m wrong... \" Your not Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 Gebruik de servers van versatel, daar kan je denk ik wel in news.versatel.nl news.versatel.net Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Shark1 Geplaatst Juli 23, 2005 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 23, 2005 kishan4uall schreef: Gebruik de servers van versatel, daar kan je denk ik wel in news.versatel.nl news.versatel.net Nee, moet ik een username en paswoord invullen om van deze servers gebruik te maken??? Zo ja, welke?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Gast sasja Geplaatst Oktober 26, 2005 Delen Geplaatst Oktober 26, 2005 er is wel een goede gratis server. deze heb ik van een andere site moet je deze als server instellen europe.100proofnews.com met als username/password test/test en vertrouw me als ik zeg dat deze NIET KUT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of je gaat naar deze site http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=129883&page=99 je moet je wel laten registreren maar dan moet je naar die pagina gaan en dan naar beneden scrollen en daar vind je een lijst met gratis servers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 27, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 sasja schreef: er is wel een goede gratis server. deze heb ik van een andere site moet je deze als server instellen europe.100proofnews.com met als username/password test/test en vertrouw me als ik zeg dat deze NIET KUT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of je gaat naar deze site http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=129883&page=99 je moet je wel laten registreren maar dan moet je naar die pagina gaan en dan naar beneden scrollen en daar vind je een lijst met gratis servers EN DIT IS NOU DE TIP VAN DE DAG!!! thx SASJA! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sasja Geplaatst Oktober 27, 2005 Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 bedankt voor je compliment. ik heb gelezen dat dit wel een gehackte payserver is dus kan het zijn dat hij het soms niet doet maar dat heb ik zelf vanaf begin october misschien 2 keer meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie