linda75 Geplaatst Maart 10, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/13 Status: Offline Actief: Maart 10, 2013 Delen Geplaatst Maart 10, 2013 goedenmorgenik ben sinds kort begonnen met downloaden via spotnet en begon heel voorzichtig met een dvd 5. vaak had ik mapjes die ik dmv mijn re muisknop meteen kon branden op een dvd mbv img burn. soms ook een video of audio ts waarna ik na speurwerk op internet heb gevonden dat je dan alleen de video ts bestanden hoeft te branden op de dvd.nu heb ik echter voor de garmin ( navigatiesysteem) van mijn man een nzb gedownload met alle kaarten van amerika. het bestand is 8 gb groot en ik wil dit graag op een micro sd kaart zetten zodat die in zijn garmin past en dat we deze straks kunnen gaan gebruiken in amerika.het bestand bestaat echter uit en losse bestand mapjes en losse winrar bestanden. bovenin zie ik een zestal bestandsmappen en als ik die open is de ene leeg en de andere bestaat weer uit allerlei submappen. onder deze zes mappen staan de 75 winrararchief bestanden.nu weet ik niet wat ik op de sd kaart moet zetten.. alles of alleen die winrarbestanden??? kan iemand mij hierin helpen??alvast bedanktgr linda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Zombymario Geplaatst Maart 10, 2013 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 10, 2013 Die winrar bestanden moet je uitpakken met het programma Winrar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
linda75 Geplaatst Maart 10, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/13 Status: Offline Actief: Maart 10, 2013 Auteur Delen Geplaatst Maart 10, 2013 (bewerkt) ja dat begrijp ik ...... maar moet ik dan alleen die uitgepakte bestanden op de sd kaart zetten of ook al die lossen mappen Maart 10, 2013 bewerkt door linda75 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Farid. Geplaatst Maart 10, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 10, 2013 Dat ligt eraan wat voor bestanden het zijn en welke bestanden je Garmin nodig heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.