jonkman Geplaatst Maart 9, 2013 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/13 Status: Offline Actief: Maart 9, 2013 Delen Geplaatst Maart 9, 2013 Heb gister een nieuwe bly ray speler gekocht van samsung omdat ik films brandt op dvd en die dan mooier weergegeven worden en mijn vorige speler stuk was.Nu speelt deze samsung aanvankelijk goed af maar na een paarminuten geeft hij een melding dat ik geen rechten heb voor deze schijf en sluit hij het geluid af.Ieman die weet wat dit is,ik neem aan een soort beveiliging maar dan heb je dus niets aan deze blue ray speler als je gekopieerder films wil afspelen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Farid. Geplaatst Maart 9, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 9, 2013 (bewerkt) Zo uit m'n hoofd heeft je Blu ray speler een beveiliging ja. Om welke BR-speler gaat het?Als je de BR-speler alleen gebruikt om films mee af te spelen had je beter voor een Mediaspeler kunnen gaan, de meeste spelen vrijwel alles af en werken met een HDD die je via het netwerk kan benaderen. Maart 9, 2013 bewerkt door Farid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.