wdk Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2006 mijn pc is enkele dagen geleden geformatteerd en nou probeer ik mijn gedownloadde spel te spelen. als ik deze probeer op te starten staat er dat mijn geluidskaart niet is geinstalleerd. weet iemand hoe ik die zou kunnen installeren of waar ik de naam kan vinden op de pc zelf, zodat ik drivers ken downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Gast sebasjuh Geplaatst September 12, 2006 Delen Geplaatst September 12, 2006 Je kan zelf controleren welke onderdelen er nog niet geinstalleerd zijn op je computer. Dat kun je doen via: rechtermuisknop op Deze Computer. Kiezen voor Eigenschappen. Dan klikken op het tabblad Hardware. En daar klikken op de knop Apparaatbeheer. Hier zie je alle onderdelen met een gele uitroepteken die nog niet goed geinstalleerd zijn. Wil je even kijken welke onderdelen je allemaal in je computer hebt zitten kan je dit tooltje gebruiken: http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=3〈=en Dit programmaatje controleert alles wat er in je computer zit en geeft aan wat voor merk en type het is. Succes, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
wdk Geplaatst September 13, 2006 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 13, 2006 ik ben er achter gekomen dat mijn geluidskaart in mijn moederbord zit, dus heb ik op de site van dat merk naar audio drivers gezocht en heb zo mijn probleem opgelost. toch bedankt voor je reply. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie