Dit is een populair bericht. Thijs. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 (bewerkt) [table] Inhoudsopgave [/th][/table]League of Legends Introductie Betaald of gratis? Begin het te spelen Informatie Uitleg van het spel Champions Items Guides Overige informatie Contact Usernames Teamspeak Media Gameplay footage Trailer Tournaments [table] League of Legends [/th][/table]Introductie League of Legends (LoL) is een strategie game dat beschikbaar is voor Microsoft Windows platform en ontwikkeld is door Riot Games. Het spel is uitgebracht sinds oktober 2009 en sindsdien is het een zeer populair spel geworden met circa 12 miljoen actieve spelers. LoL is een online multiplayer waarbij je tegen bots of PvP Player versus Player) speelt. Met ongeveer 110 champions heb je een uitgebreide keuze wat voor soort rol jij gaat spelen in een LoL game. Het doel van het spel is de vijandige Nexus kapot te maken. Dit klinkt heel simpel, maar naarmate je het spel speelt zul je erachter komen dat er veel strategie nodig is om dit te volbrengen. Er spelen vele factoren mee die de uitslag van het spel kunnen bepalen. Het kost tijd en moeite om het spel volledig te leren, gelukkig zijn er op het internet veel guides, tips, strategieën, builds en YouTube-filmpjes te vinden die jou kunnen helpen met het beter worden in League of Legends. Betaald of gratis? League of Legends is van dag één gratis geweest, het kost niks om jezelf te registreren en te gaan spelen. Ook heb je geen beperkingen tegen spelers die wel betalen. In het spel zijn er twee soorten 'betaalmiddelen'. Riot Points; Influence Points. In je overzicht ziet er het als volgt uit: Klik voor grotere variant Het rode omlijnde zijn je Riot Points (RP), deze punten kun je kopen via het spel. Blauw omlijnde punten zijn Influence Points (IP), deze punten verkrijg je door het spel te spelen. Allebei hebben ze het hetzelfde doel, spenderen aan: Champions; Skins voor je champions; Themes; Runes; Boosts; Gebundelde pakketen; Overige (Runes pages, transfer naar andere zone, veranderen nickname). Als beginner is het aan te raden geen runes te kopen (pas vanaf level 20) en te spelen met de gratis beschikbare champions (elke dinsdag verandert dit). Totdat je een hoger level bent en je runes hebt gekocht is verstandig om champions te kopen. Begin het te spelen Nu wil je natuurlijk meteen het spel gaan uitproberen. Registreren kun je via deze link. Daarna is het een kwestie van installeren zodat je League of Legends op je PC hebt staan. Een aantal tips als beginner: - Begin met de tutorial en start daar met custom games. Dit doe je als volgt: Klik voor grotere variant Selecteer hierbij bots in je eigen team en het vijandige team. De reden om custom te gaan spelen totdat je level ~3 à 5 bent is zodat je bij een Co-op vs Ai of PvP niet je eigen team beschadigt omdat je het spel nog niet begrijpt. Dit kan resulteren in frustratie bij je mede-spelers. Zorg ervoor dat je de basics van het spel onder de knie krijgt en ga daarna verder met Co-op vs AI en daarna PvP; - Koop nog geen runes todat je level 20 bent, pas dan kun je Tier 3 runes kopen die wel wat opleveren in tegen stelling van tier 1/2 runes; - Leer de standaard champions een beetje kennen (Ashe, Annie, Nunu, Master Yi, Garen, Lux, Miss Fortune en Graves); - Zie ook de kopjes 'Items' en 'Guides'. [table] Informatie [/th][/table]Uitleg van het spel In League of Legends heb je verschillende mappen en gamemodussen. De meest gespeelde is 'Summoner's Rift' (5 vs 5). De variant hiervan is 'Twisted Treeline' (3 vs 3). De andere modus is Dominion, hier is één map beschikbaar 'The Crystal Scar' (5 vs 5) Summoner's Rift Summoner's Rift ziet er als volgt uit: Er zijn 3 lanes Top Mid Bot Vaak ligt het aan de champion welke lane je kiest. Ook heb je iets dat heet Jungle, dit betekend dat je alle monsters killt die tussen top/mid en bot/mid bevinden. Het doel is dus de Nexus van de vijand kapot te maken. Om dit te doen moeten eerst de inhibitors worden vernietigd en om die te verslaan moet je de turrets kapot hebben gemaakt. Het kost redelijk wat tijd om dit te doen. Gemiddeld potje duurt zo'n 30 minuten tot wel 60 minuten, uitzonderingen daar gelaten. Om je lane te veroveren moet je champions verslaan en minions te killen. Belangrijk is gold te krijgen, hiermee kun je items kopen. Het kan cruciaal zijn voor je team of je slechte of goede items koopt. Het verschilt per categorie wat voor soort items je moet kopen. Champions De lijst met champions die momenteel beschikbaar zijn: http://farm9.staticflickr.com/8334/8108050169_1fe73008d2_b.jpg Categorieën van de champions: AP (Ability Power) AD (Attack Damage) Support Tank Items Wordt nog bijgewerkt Guides [table] Darius guide [/th][/table] Darius, the hand of Noxus. Prijs: 6300 IP of 975 RP Darius is een AD-Tank. Die iedereen finished met een ultimate-ulti. Iedereen haat hem, omdat zijn ultimate te overpowered is. Ik zelf, speel hem heel vaak. Darius is te builden op verschillende manieren. Ik ga nu een manier zeggen, die ik het meeste gebruik. En waarmee je het meeste AD-Tank bent. Masteries: Masteries doe je als volgt: 21 bij Offense, 9 bij Defense. Runes: Koop AD Runes, en misschien wat Health Runes. Voor de rest niet veel toe te voegen. Skills: Darius heeft een passive die er voor zorgt dat als je je tegenstander aanvalt, dat die begint te bloeden. Handig als je tegenstander wegkomt met net 10 health, en je 'Hemorrhage' hem nog even afmaakt. Darius zijn Q zorgt er voor dat je een rondje draait, die schade aanricht. Ga deze als eerste helemaal levellen, zodat die lekker veel damage doet. Darius zijn W zorgt, natuurlijk, ook voor damage. Maar zorgt ook voor een reductie op de tegenstander zijn Attack Speed en Movement Speed voor 2 seconden. Level deze nadat je W hebt geleveld. Darius zijn E heeft als Passive Armor Penetration. Dat op zijn hoogste level 25% armor penetration geeft. Handig als je tegenstander Armor heeft. Met zijn E kun je ook iemand pullen, afstand is alleen niet heel erg ver. Deze levelen op het laatst. Darius zijn R is gewoon een kill-finisher. Hij doet heel veel True Damage (dus door Armor heen!), en voor elke stack Hemorrhage, zijn passive, doet die nog eens 20% meer damage! Als je met zijn R iemand killt, gaat de cooldown weg. Level deze wanneer het kan. Wat is een perfecte combo? Ga eerst gewoon er op in hakken met auto-attacks. Loopt die weg gebruik je E, dan je W om hem wat te slowen. Is die heel laag? Finish hem met je ultimate. En anders, eerst nog een Q, misschien wat auto-attacks, en daarna je ultimate. Summoners Spells: Ik neem bij Darius vaak de Spells: Flash en Ignite. Voor makkelijke escape, en om een kill even af te maken. Zit je solotop, en heb je geen zin om steeds te lopen? Neem dan in plaats van Ignite Teleport. Items: Begin met boots en 3 health potions. Ga dan je Frozen Mallet builden. Van je boots maak je Ninja Tabi, als ze veel AD in hun Team hebben. Of Mercury's Treads, mochten ze veel AP hebben. Daarna ga je voor een Warmog's Armor om wat tankier te worden. Hierna ga je voor 1 Bloodthirster om heel veel AD te krijgen. Als er een tegenstander is met veel Armor, koop een Youmuu's Ghostblade. Dit zorgt voor meer AD en voor Armor Penetration. Koop een Thornmail voor meer Tankiness. Daarna heb je nog een Slot over. Maak er wat leuks van. Misschien een Bloodthirster? Of misschien toch nog een Warmogs. Zelf in te vullen. Ga in ieder geval voor AD of Health! Help, ik moet tegen een Darius! Dat is best vervelend. Darius is niet zo 1...2...3 te verslaan. Als je Draft Pick doet kun je hem counteren met iemand die veel slows heeft. Denk bijvoorbeeld aan een Olaf die slowt met zijn Q. Doe je normal game, en zit je opeens tegen Darius, ga er niet op in hakken. Waarschijnlijk wint hij wel. Of je moet heel veel meer health en AD hebben dan hem. Dan zou je nog kunnen winnen. Credits gaan naar Rikkert voor maken van deze build! [table] Dr. Mundo guide [/th][/table] Dr. Mundo Prijs: 1350 IP of 585 RP Dr. Mundo is full tank. Hij doet wel wat damage maar meer ook niet. Al zijn abilities zijn health gericht, en niet mana of energy of ferocity! Masteries: Ik ga zelf voor 9 Offence en 21 Defense. Runes: Ga niet speciaal runes kopen voor Dr. Mundo. Als je het echt wil. Koop wat health en armor runes. Skills: Mundo heeft een passive die extra health regen geeft van 0.3% van je total health. Lekker handig als je veel health hebt. Mundo zijn Q is een cleaver die damage doet, op hoog level best wel veel, en die de tegenstander slowt. Handig, als je iemand achter na zit. Ook leuk om gewoon lekker te poken. Level deze als eerste. Mundo zijn W zorgt ervoor dat er een vuur cirkel om hem heen komt die magic damage doet. Doet niet zo veel damage, maar kan net zorgen voor die extra kill. Deze level ik op het laatst pas. Laat deze pas aan staan als je genoeg Health Regen hebt. Mundo zijn E zorgt voor een dikke boost op zijn Attack Damage. Dit is op het laatst zijn 100 extra AD! En per zo veel health dat je mist, krijg je nog meer AD. Deze level ik samen met mijn Q. Mundo zijn R, ultimate, zorgt ervoor dat je heel snel heel veel health regent. Ook ren je een stuk sneller. Handig als je bijna dood bent, kun je weg komen terwijl er health terug komt. Level deze wanneer het kan. Summoners Spells: Bij Mundo neem ik vaak Flash en Ignite. Ik neem deze zodat je makkelijk wegkomt, altijd handig. En zodat je je kill nog kunt finishen loopt die weg. Items: Voor Mundo begin ik zelf met boots en 3 health pots. Je kan met een Doran's shield beginnen, alleen je kan je zelf niet reviven met health pots. Boots upgrade je naar Ninja Tabi bij veel AD, of Mercury's Treads bij veel AP. Ga daarna voor Warmogs, koop eerst een Giant Belt. Daarna de rest. Hierna ga je voor nog een Warmogs. Daarna ga je voor een Force of Nature, dit zorgt voor heel veel Health regen, zeker handig op Mundo! Doen ze veel AD damage op jou? Neem een Thornmail. Sowieso aan te raden, dan kan je gewoon bijna niet dood! Nu heb je nog 1 slot over. Ik ga nu vaak voor nog een Warmogs Armor. Maar je kan ook voor een Sunfire cape gaan, dit doet een beetje het zelfde als je W. Dus even kort: Boots + 3 pots / Doran's Shield --> AD = Ninja Tabi / AP = Mecury's Treads --> 2x Warmog's Armor --> Force of Nature --> Thornmail --> Warmog's Armor / Sunfire Cape. Credits gaan naar Rikkert voor maken van deze build! [table] Garen guide [/th][/table] Garen Prijs: 450 IP of 260 RP Garen is een beetje het zelfde als Darius. Een AD Tank. Masteries: Ik ga zelf voor 9 Offence en 21 Defense. Runes: Voor Garen gebruik je AD Runes, met misschien wat Health en Armor en misschien nog Magic Resist Runes. Skills: Garen zijn passive zorgt ervoor dat als je 9 seconden niet wordt aangevallen door iets, behalve minions, dat je health regen omhoog gaat. Je gaat dan + 0.5% van je health per second regeneraten. Garen zijn Q zorgt ervoor dat de enemy een korte tijd niks kan doen. Je krijgt ook een movement speed, die bij het upgraden steeds langer wordt. Ook doe je wat damage. Ik level deze beetje gelijk tijdig met Garen zijn E. Garen zijn W zorgt voor een schild, dat zorgt voor 20% minder damage. Ik level deze als laatste, omdat ik het niet echt nodig vind aangezien ik best veel health heb. Garen zijn E zorgt er voor dat je een rondje draait, je kunt ook lopen, maar je loopt wel slomer. Ik level deze als eerste, omdat je dan minions wat sneller kan vermoorden. Garen zijn R is best wel overpowered. Het doet zelf al veel damage, en het doet nog een damage per zo veel health de gene mist op wie je je R doet. Doe deze dus pas als je enemy niet echt zo veel health meer heeft. Ergens rond een kwart van zijn leven, of iets minder zodat je het zeker weet dat die dood is. Level deze zodra het kan. Summoners Spells: Bij Mundo neem ik vaak Flash en Ignite. Ik neem deze zodat je makkelijk wegkomt, altijd handig. En zodat je je kill nog kunt finishen loopt die weg. Items: Voor Garen begin ik met Boots en 3 pots. Nu kun je kiezen voor 2 wegen. Ik zeg ze allebei, en je moet zelf weten wat je wilt. Ik beveel niks aan, allebei eigen voordelen en nadelen! 1: Bij weg 1 ga je voor zo veel mogelijk health en een Atma's Impaler, die geeft zo veel procent van je Health als AD. Dus wat je dan bijvoorbeeld pakt: Boots, (zelf weten welke) --> Warmogs Armor --> Atmas Impaler --> Warmogs Armor --> Thornmail / Sunfire Cape / Warmogs / Force of Nature --> Thornmail / Sunfire Cape / Warmogs / Force of Nature 2: Bij weg 2 ga je voor Health en AD. Ik ga het niet moeilijk houden. Boots, zelf weten welke --> Warmogs --> Infinity Edge --> 2x Bloodthirster --> Bloodthirster of Warmogs. Ze zijn allebei goed. Bij de ene weg heb je wat meer health, bij de andere AD. Probeer ze allebei uit, en kijk wat je het fijnste vind. Tevens kan je bij Weg 1 ook 1x Warmogs weglaten en een Bloodthirster/Infinity Edge kopen, mocht je wat meer AD willen! Credits gaan naar Rikkert voor maken van deze build! Overige informatie Wordt nog bijgewerkt [table] Contact [/th][/table]Usernames [table] [/table]Teamspeak Wordt nog bijgewerkt [table] Media [/th][/table]Gameplay footage Wordt nog bijgewerkt Trailers Tournaments League of Legends: World Champions Seizoen 2 [table] Change log [/th][/table]24 oktober 2012 : Quinten : Garen guide toegevoegd (met dank aan Rikkert) 24 oktober 2012 : Quinten : Dr. Mundo guide toegevoegd (met dank aan Rikkert) 21 oktober 2012 : Quinten : Guides toegevoegd (met dank aan Rikkert) + lay out aangepast Oktober 24, 2012 bewerkt door Quinten. 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Thijs. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Op een of andere manier kwam er door het bewerken een dubbelpost, geen idee hoe dat komt. Andere topic is gesloten, misschien kan een modje zo vriendelijk zijn om die te deleten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Freddytje Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Lekker Thijs,.mooi topic Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Thijs. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Marciej123 Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Goed bezig kerel! misschien ook leuk om de levels er achter te zetten? Ik ben lvl 15 atm, speel niet vaak, af en toe een potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Ik ben level 24. Speel het bijna de hele dag met vrienden Als je een potje wil doen laat maar weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
AEW Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 279 Waardering: 41 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/10 Status: Offline Actief: November 23, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Sorry hoor jongens, maar lol is echt zo'n stom spel ..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 41 279
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Dacht ik in het begin ook, maar naar paar dagen spelen was het toch wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Freddytje Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Inderdaad een halfjaar volgehouden om niet te spelen en nu speel ik dagelijks Heb je het überhaupt wel eens gespeeld Aew? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
AEW Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 279 Waardering: 41 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/10 Status: Offline Actief: November 23, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Ja hoor, vrinden van me hadden me gezegd dat het leuk was, dus gedownload en gespeeld.... Maar ik vond er al meteen niks aan, ik heb het denk ik een weekje gespeeld maar ik vond het uit eindelijk nog niet leuk. Niet lange geleden verwijderd van m'n pc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 41 279
Freddytje Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Haha okaySent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Heisenberg Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Niet helemaal zeker of dit het juiste board daarvoor is. Ik verplaats hem tijdelijk naar Centrale Game topics tenzij er andere meningen zijn. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Dus wie wil vandaag of morgen even een potje spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Heisenberg Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Heb je een invite gestuurd (felotar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Thijs. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Ik wist het niet zeker van het board :$ Maar ja, als hij word verplaatst is het prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Heisenberg Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Ik heb het topic deels aangepast met de informatie van Rikkert, Thijs en mijzelf + lay-out gewijzigd. De kopjes waar nog geen informatie is zal ik loop van dezer dagen aanpassen. Zelf info bijzetten mag ook natuurlijk. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Ik kan voor sommige champions wel een mini guide maken. Van welke skills levelen en welke items je ervoor moet kopen. Kan ik morgen wel even maken Trouwens: ipv teamspeak kan je ook een Skype gesprek maken? Want ik denk niet dat iedereen teamspeak heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Freddytje Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Rik, zet gewoon een linkje naar elke mobafire build van de champ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Heisenberg Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Dat is best veel werk voor 110 champions xd. Maar mini-guide is wel handig. K update vanavond en morgen weer verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Dat, zou inderdaad ook kunnen.Maar er zijn er heel veel. Ik pas sommige een beetje aan zodat ik meer AD of meer Health heb.Dus tip voor dat: de eerste is niet altijd de beste. Bekijk er een paar. En bepaal dan welke het 'beste' is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Freddytje Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Inderdaad, ik begin gewoon bovenaan en dan kijk ik of die chill speelt of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
DukeNPDA Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Rete mooie startpost !!!!!! De game gaat mij door de start post zelfs aanspreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Gewoon even spelen Duken! @Quinten Zal ik dan een paar mini guides door sturen? Of haal je het van het internet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Rikkert. Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 (bewerkt) Wow dubbelpost :XPer ongeluk 2x verzonden.... Oktober 20, 2012 bewerkt door Rikkert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Heisenberg Geplaatst Oktober 20, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 20, 2012 Ja stuur ze maar via de PM zal ik hem updaten.@Duken thnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.