Spring naar bijdragen

Haai, wie helpt mij?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik ben Irma, heb al heel vaak geprobeerd om films te downloaden en te branden. Het probleem bij ons is de ondertitels erbij te krijgen. Nu dacht ik een site gevonden te hebben waar het heel makkelijk gaat (deze dus). Ik heb alles gedaan volgens de beschrijving, maar krijg na 11 minuten de 0 byte melding. Nu heb ik deze melding al meer gezien, maar nergens staat het antwoord wat je hieraan moet doen. Kan iemand mij dat vertellen?

Alvast heel erg bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Ik weet niet veel meer van zelf ondertitelen af doe het al zoveel jaren niet meer  :P

Maar welke handleiding hier gebruik je? En bij welk programma komt die foutmelding??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...