Bolleeder Geplaatst Februari 13, 2013 Bijdragen: 77 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/10 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 13, 2013 Yo dukers,Als ik google chrome opstart, start hij gelijk 2 tabbladen? hoe kan ik dit verhelpen?Grtzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 77
PatrickV94 Geplaatst Februari 13, 2013 Bijdragen: 603 Waardering: 14 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: September 1, 2022 Delen Geplaatst Februari 13, 2013 Als je de instellingen opent heb je als 2e kopje "Bij Opstarten", hier kan je kiezen uit 'Nieuw tabblad openen' , 'Verder gaan waar ik ben gebleven' en 'Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen'.Waarschijnlijk staat bij jouw de derde optie aan. Als je de eerste selecteert zou hij als het goed is maar 1 tabblad moeten openen.Gr. Patrick 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 603
Bolleeder Geplaatst Februari 13, 2013 Bijdragen: 77 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/10 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2020 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Februari 13, 2013 Als je de instellingen opent heb je als 2e kopje "Bij Opstarten", hier kan je kiezen uit 'Nieuw tabblad openen' , 'Verder gaan waar ik ben gebleven' en 'Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen'.Waarschijnlijk staat bij jouw de derde optie aan. Als je de eerste selecteert zou hij als het goed is maar 1 tabblad moeten openen.Gr. PatrickHet is gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 77
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie