smartass Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 10, 2006 heej ik wil m'n laptop op de tv aansluiten.. maar als ik dit doe heb ik alleen maar zwart/wit beeld en het geluid gaat nog via de boxen van m'n laptop.. en aan de tv zal het waarschijnlijk niet liggen.. want hij is net nieuw.. ik heb een ati radeon xpress 200m videokaart.. en als dvd-decoderfilter gebruik ik powerdvd.. in de handleiding op deze site stond ook iets over pal-b-mode... hoe doe ik dat. m'n videokaart in de pal-b-mode zetten? alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 10, 2006 Hoi! Je videokaart heeft een s-video uitgang zag ik net. Ik vraag me af of je die ook gebruikt, wat voor kabel heb je? Is het deze? Zo ja, dan moet het haast wel kunnen. Er kunnen naar mijn inziens 3 problemen zijn, 1.je hebt de instellingen niet goed staan. ga naar contol panel (instellingen), display settings, settings. Stel je TV in als 2e monitor, en rotzooi er wat mee, de instellingen zijn vaak verschillend. Vaak levert een fabrikant van een videokaart een mogelijkheid om dit te regelen vanuit een speciaal menu bedoelt voor de videokaart instellingen. 2.er is een pinnetje van de S-video kabel afgebroken, waardoor je geen normaal beeld meer hebt. (kijk er eens naar) 3.je TV trekt het niet, heb je een erg oude TV? GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
smartass Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 10, 2006 ik heb zo'n soort kabel.. aan 1 kant zit een scartkabel voor in de tv.. en aan de andere kant zo'n aansluiting als op het plaatje.. met nog 2 pinnen eraan.. waarvoor die zijn weet ik niet.. die gebruik ik in ieder geval niet omdat ik er geen aansluiting voor heb.. dus ik gebruik alleen die aansluiting die op het plaatje staat.. maar ik denk dat het aan de instellingen ligt.. want de tv is nu gewoon de 2e monitor.. en ik zie m'n desktop er ook gewoon op.. alleen is alles zwart/wit en gaat het geluid niet via de tv... maar aan de tv zal het niet liggen want die is net nieuw... (jvc breedbeeld tv) en het kabel is ook niet kapot.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 10, 2006 Het is vrijwel zeker dat het aan je instellingen ligt. Kijk eens onder control panel, display settings, settings. Als je het niet kan vinden kan je ook gewoon op je bureaublad met de rechtermuis klikken, properties, en dan settings. (of instellingen in het Nederlands) Zie je nu een tweede monitor onder de XP instellingen? Zo ja, kies je dan de volgende optie, vink het vakje extend my Windhoos desktop on this monitor aan. (waarschijnlijk staat dit vakje al aan gevinkt) Als dat niets uithaald, kan je kijken of het op deze manier wel lukt, vink het vakje "use this device as the primary monitor" aan. Als je dan nog steeds met het probleem zit moet het wel aan de instellingen aan van je videokaart liggen. Je videokaart moet dit kunnen, en je TV ook. Kijk dan hier eens verder; https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27 Succes ermee, GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
smartass Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 11, 2006 damn.. kheb nu zo'n beetj alles wat ik dacht dat nodig was geinstalleerd aan drivers enz.. maar nog blijft het beeld zwart en gaat het geluid niet via de tv > weet je misschien welke drivers ik daarvan ongeveer nodig heb? en bij display settings kan ik m'n 2e monitor niet als primary instellen, dat vakje is doorzichtig en kan ik niet aanklikken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2006 Even voor de duidelijkheid, gebruik je alleen de s-video uitgangen, of een s-video uitgang aan een kant, en een scart aan de andere kant? Als je alleen s-video uitgangen gebruikt, een in je laptop en een in je TV, dan moet het kunnen met de kleuren. Geluid gaat niet, s-video alleen ondersteund bij mijn weten geen geluid, je zou dan het geluid van je PC moeten gebruiken. Een optie is dan draadloze boxen kopen, maar die zijn nog niet echt goedkoop. Als ik me niet vergis, heb je een speciale kaart nodig om middels een s-video en scart kabel TV van je PC te kunnen bekijken. Deze kaart zit waarschijnlijk niet in je laptop, het is voor laptops een dure uitbreiding, die er meestal niet standaard inzit. GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
smartass Geplaatst September 12, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 12, 2006 op m'n gewone pc lukt het ook.. zonder een extra kaart.. maar daar heb ik ook een andere videokaart in zitten (nvidia geforce fx 5600) ik gebruik aan een kant s-video (laptop) en aan een kant scart (tv).. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 12, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 12, 2006 Lastig. Op je vaste PC, met de nvidia kaart heb je wel een makkelijk menu waarin je het kan instellen weet ik. (ik heb de 5900fx ultra) Probeer het eens met alleen de s-video uitgangen, als het goed is zit de s-video aansluiting vast gekoppeld aan je scart. (zoals hieronder) Als het met s-video uitgangen niet lukt, kan het mogelijk toch niet, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
smartass Geplaatst September 12, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 12, 2006 ik heb op m'n tv ook een s-video ingang.. alleen m'n kabel heeft maar aan 1 kant s-video.. en die moet in de comp.. mja... ff nieuw kabeltje kopen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 12, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 12, 2006 Zou ik doen, alleen heb je dan geen geluid op je tv, s-video ondersteund alleen video. Je kan 5 meter s-video kabel kopen voor een euro of 15, 10 meter kost een ongeveer 25 euro. (media markt) Succes ermee, GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
smartass Geplaatst September 12, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 12, 2006 oke.. bedankt voor je reacties! greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 12, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 12, 2006 Graag gedaan man, als het niet lukt met een gewone s-video kabel hoor ik je wel. GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie