Spring naar bijdragen

van pc naar tv

smartass

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  262
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

heej

ik wil m'n laptop op de tv aansluiten.. maar als ik dit doe heb ik alleen maar zwart/wit beeld en het geluid gaat nog via de boxen van m'n laptop.. en aan de tv zal het waarschijnlijk niet liggen.. want hij is net nieuw..

ik heb een ati radeon xpress 200m videokaart.. en als dvd-decoderfilter gebruik ik powerdvd..

in de handleiding op deze site stond ook iets over pal-b-mode... hoe doe ik dat. m'n videokaart in de pal-b-mode zetten?

alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  79
  • Actief:  Nooit

Hoi!

Je videokaart heeft een s-video uitgang zag ik net.

Ik vraag me af of je die ook gebruikt, wat voor kabel heb je?

Is het deze?

s-video-kabel.jpg

Zo ja, dan moet het haast wel kunnen.

Er kunnen naar mijn inziens 3 problemen zijn,

1.je hebt de instellingen niet goed staan.

ga naar contol panel (instellingen), display settings, settings.

Stel je TV in als 2e monitor, en rotzooi er wat mee, de instellingen

zijn vaak verschillend.

Vaak levert een fabrikant van een videokaart een mogelijkheid om dit te

regelen vanuit een speciaal menu bedoelt voor de videokaart

instellingen.

2.er is een pinnetje van de S-video kabel afgebroken, waardoor je geen 

normaal beeld meer hebt. (kijk er eens naar)

3.je TV trekt het niet, heb je een erg oude TV?

GreetZ,

Captain Buttface  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Actief:  

ik heb zo'n soort kabel.. aan 1 kant zit een scartkabel voor in de tv.. en aan de andere kant zo'n aansluiting als op het plaatje.. met nog 2 pinnen eraan.. waarvoor die zijn weet ik niet.. die gebruik ik in ieder geval niet omdat ik er geen aansluiting voor heb.. dus ik gebruik alleen die aansluiting die op het plaatje staat.. maar ik denk dat het aan de instellingen ligt.. want de tv is nu gewoon de 2e monitor.. en ik zie m'n desktop er ook gewoon op.. alleen is alles zwart/wit en gaat het geluid niet via de tv... maar aan de tv zal het niet liggen want die is net nieuw... (jvc breedbeeld tv) en het kabel is ook niet kapot..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262

Het is vrijwel zeker dat het aan je instellingen ligt.

Kijk eens onder control panel, display settings, settings.

Als je het niet kan vinden kan je ook gewoon op je bureaublad met de rechtermuis klikken, properties, en dan settings. (of instellingen in het Nederlands)

Zie je nu een tweede monitor onder de XP instellingen?

Zo ja, kies je dan de volgende optie, vink het vakje extend my Windhoos desktop on this monitor aan. (waarschijnlijk staat dit vakje al aan gevinkt)

Als dat niets uithaald, kan je kijken of het op deze manier wel lukt,

vink het vakje "use this device as the primary monitor" aan.

Als je dan nog steeds met het probleem zit moet het wel aan de instellingen aan van je videokaart liggen.

Je videokaart moet dit kunnen, en je TV ook.

Kijk dan hier eens verder;

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

Succes ermee,

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Actief:  

damn.. kheb nu zo'n beetj alles wat ik dacht dat nodig was geinstalleerd aan drivers enz.. maar nog blijft het beeld zwart en gaat het geluid niet via de tv >:(

weet je misschien welke drivers ik daarvan ongeveer nodig heb?

en bij display settings kan ik m'n 2e monitor niet als primary instellen, dat vakje is doorzichtig en kan ik niet aanklikken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262

Even voor de duidelijkheid, gebruik je alleen de s-video uitgangen, of een

s-video uitgang aan een kant, en een scart aan de andere kant?

Als je alleen s-video uitgangen gebruikt, een in je laptop en een in je TV, dan moet het kunnen met de kleuren.

svideo-photo-big.jpg

Geluid gaat niet, s-video alleen ondersteund bij mijn weten geen geluid, je zou dan het geluid van je PC moeten gebruiken.

Een optie is dan draadloze boxen kopen, maar die zijn nog niet echt goedkoop.

Als ik me niet vergis, heb je een speciale kaart nodig om middels een s-video en scart kabel TV van je PC te kunnen bekijken.

Deze kaart zit waarschijnlijk niet in je laptop, het is voor laptops een dure uitbreiding, die er meestal niet standaard inzit.

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Actief:  

op m'n gewone pc lukt het ook.. zonder een extra kaart.. maar daar heb ik ook een andere videokaart in zitten (nvidia geforce fx 5600)

ik gebruik aan een kant s-video (laptop) en aan een kant scart (tv)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262

Lastig.

Op je vaste PC, met de nvidia kaart heb je wel een makkelijk menu waarin je het kan instellen weet ik. (ik heb de 5900fx ultra)

Probeer het eens met alleen de s-video uitgangen, als het goed is zit de s-video aansluiting vast gekoppeld aan je scart. (zoals hieronder)

scart-cs.gif

Als het met s-video uitgangen niet lukt, kan het mogelijk toch niet,

maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Actief:  

ik heb op m'n tv ook een s-video ingang.. alleen m'n kabel heeft maar aan 1 kant s-video.. en die moet in de comp.. mja... ff nieuw kabeltje kopen dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262

Zou ik doen, alleen heb je dan geen geluid op je tv, s-video ondersteund alleen video.

Je kan 5 meter s-video kabel kopen voor een euro of 15, 10 meter kost een ongeveer 25 euro. (media markt)

Succes ermee,

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Actief:  

oke..

bedankt voor je reacties!

greetz smartass

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262

Graag gedaan man, als het niet lukt met een gewone s-video kabel hoor ik je wel.

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

ITV heeft officieel bevestigd dat Brenda Blethyn's Vera deel uitmaakt van het kerstprogramma, wat betekent dat het laatste seizoen van deze geliefde drama voor het einde van het jaar op televisie te zien zal zijn. Dit slotseizoen bestaat uit twee speelfilmachtige afleveringen, getiteld "Inside" en "The Dark Wives". In deze afleveringen worden Vera's persoonlijke reis en de ontrafeling van moordmysteries op meesterlijke wijze met elkaar verweven. De opnames vonden plaats in en rondom het Noordoosten van Engeland, en in dit laatste seizoen maken we kennis met vertrouwde gezichten: David Leon als DI Joe Ashworth, Jon Morrison als DC Kenny Lockhart, Riley Jones als DC Mark Edwards, Sarah Kameela Impey als patholoog Dr. Paula Bennett en Rhiannon Clements als DC Steph Duncan. Deze afleveringen zijn opgenomen in de kersthoogtepuntenbrochure van het kanaal, wat betekent dat het niet lang meer zal duren voordat Vera weer op onze schermen verschijnt. Brenda Blethyn, de ster van Vera, kondigde in april aan dat ze haar vertrek zou aankondigen. Hier is alles wat we tot nu toe weten over de twee afleveringen, terwijl Brenda haar laatste optreden als de onvergetelijke detective voorbereidt, aldus Chronicle Live. In de eerste aflevering, "Inside", wordt Vera Stanhope opgeroepen naar de oevers van de Tyne, waar vissers het lichaam van een jonge man hebben gevonden. Een gebroken relatie, geheime liefde, wrok, spijt en fraude staan allemaal in de weg van de waarheid over wat er is gebeurd. De synopsis onthult verder: "Is onze voormalige gedetineerde het slachtoffer geworden van koude gerechtigheid, of ligt er meer achter zijn dood?" De laatste aflevering, "The Dark Wives", hint naar Vera's terugkeer naar een "bekende plek" waar een lichaam wordt ontdekt aan de voet van enkele legendarische lokale stenen. De synopsis prikkelt de nieuwsgierigheid: "Met herinneringen aan haar kindertijd op de achtergrond, moet Vera hard werken om het mysterie te ontrafelen waarom een slimme jonge student zo gewelddadig is aangevallen en zo ver van huis is achtergelaten." "Deze aangrijpende aflevering weeft verleden en heden samen en biedt een meeslepende en emotionele afscheid." Brenda Blethyn, die terugkeert als de onorthodoxe en geestige DCI Vera Stanhope, heeft in april van dit jaar onthuld dat ze na 14 seizoenen haar hoed aan de wilgen hangt. Ze verklaarde dat het tijd was om Vera's iconische hoed op te bergen. Over haar vertrek vertelde ze: "Werken aan Vera is van begin tot eind een genot geweest." "Ik ben verdrietig om vaarwel te zeggen. Maar ik ben zo trots op wat we de afgelopen 14 jaar hebben bereikt." "Ik zal [de cast en crew] missen, maar ik zal hun enorme talent, de kameraadschap, het lachen en de vriendelijkheid die we deelden, en de vriendschap van de mensen in het Noordoosten en onze fans wereldwijd nooit vergeten." "Dank jullie wel vanuit de grond van mijn hart." Met deze laatste afleveringen van Vera komt een einde aan een tijdperk vol spanning, emotie en onvergetelijke momenten. De fans kunnen niet wachten om te zien hoe dit verhaal zich ontvouwt en hoe Vera haar laatste zaken zal oplossen. De combinatie van mysterie en persoonlijke ontwikkeling maakt deze afleveringen tot een must-see voor iedereen die de serie heeft gevolgd. Het is een inspirerend afscheid van een iconisch personage dat ons jarenlang heeft geboeid en vermaakt
  • Recente prestatie

• music759 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...