bart Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst September 10, 2006 Hi Wie wil er voor mij een dvd hoes voor een film twee fotos van de Tweede Wereldoorklog en wat tekst die ik je kan doormailen.? Ik slaag er met geen enkel prog in de juiste maten af te printen.. Ik wil je er wel een kleine vergoeding voor geven. Graag vandaag nog indien mogelijk? bedankt bar't Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Erwin. Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 10, 2006 hey bart je kan bv met paint of in photoshop een hoes maken met nero cover design kun je je gemaakte afbeelding op juist formaat slepen en uitprinten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
bart Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst September 10, 2006 ja ik weet het en heb het reeds geprobeerd. zal dan maar wat verder oefenen bedankt.. het zijn telkens die afmetingen die niet kloppen.. of veel te groot of veel te klein bart Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Erwin. Geplaatst September 10, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 10, 2006 als je in nero cover design je plaatje naar de juiste dvd formaat sleep is t geen enkel probleem tenzij je printer te veel marges heb aan de kanten dan kan hij te klein uitgeprint worden idd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie