muziekmeisje Geplaatst September 9, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 9, 2006 :-[ ik heb een vraag hebben er hier meer last van of lig dat aan mijn instellingen als ik download met Shareaza dan heb ik maar rond de 2 kb per sec terwijl mijn snelheid dit is Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland 524.7 KByte/sec (=4198 kbps) Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen 15.8 KByte/sec(=126 kbps) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Dusszz Geplaatst September 9, 2006 Delen Geplaatst September 9, 2006 Firewall al ingesteld zodat hij shareaza niet blokeert?? Ook moet je je poorten openen in je router. Meer over het openen van de poorten staat in de FAQ van dit forum! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie