Maikuul Geplaatst Februari 3, 2013 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/10 Status: Offline Actief: Mei 21, 2017 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 3, 2013 Hallo,Als ik op een tweet klik waar een link in staat opent er een irritante advertentie die me naar de app store brengt.Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?Alvast bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
marcov Geplaatst Februari 3, 2013 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Februari 3, 2013 Ik heb zelf geen iPhone, maar zou je een screenshot kunnen laten zien? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Farid. Geplaatst Februari 3, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 3, 2013 (bewerkt) Even een quote van IphoneclubGroot was de commotie in het voorjaar van 2011 toen Twitter de Quick Bar aankondigde, een balk met ‘promoted tweets’. Gebruikers gingen de balk met reclame-achtige boodschappen al snel de Dickbar noemen en Twitter draaide de maatregel terug. Nu lijkt het plan om ‘promoted tweets’ te tonen weer terug te keren: Twitter heeft aangekondigd dat de iPhone- en Android-app ze binnenkort gaan tonen. Het geldt voor de officiële apps van Twitter zelf, niet voor apps van derden. In de webinterface van Twitter zijn de ‘promoted tweets’ al langer te zien.http://www.iphoneclub.nl/172233/twitter-voor-iphone-krijgt-binnenkort-reclameberichten-in-officiele-app/Het kan dus kloppen dat je reclame hebt bij Twitter.Heb je al geprobeerd om twitter te verwijderen en opnieuw te installeren¿ Februari 3, 2013 bewerkt door Farid. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie