Aljo Geplaatst Januari 28, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/28/13 Status: Offline Actief: Januari 29, 2013 Delen Geplaatst Januari 28, 2013 Sinds kort heb ik een probleem met het aanmaken van een NZB-bestand via www.binsearch.info.Op het moment dat ik bestanden aangevinkt heb die ik wil downloaden en vervolgens de knop "" Create NZB"" aanklik blijft de zandloper doorlopen en komt er onder op het scherm de melding "" wachten op binsearch.info"", maar gebeurt er verder niets.Ik gebruik Grabit en Eweka. Eerder werd na het aanklikken van "" Create NZB"" het icoontje van Grabit opgelicht (en kon ik vervolgens via Grabit de bestanden binnen halen), maar nu gebeurt er helemaal niets.Iemand enig idee hoe dit kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst Januari 28, 2013 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 28, 2013 Hij doet het hier prima. Waar gaat het om? Misschien ligt het aan de betreffende posts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Aljo Geplaatst Januari 28, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/28/13 Status: Offline Actief: Januari 29, 2013 Auteur Delen Geplaatst Januari 28, 2013 Probleem blijkt heel ergens anders te liggen; nl. de router. Ik kwam erachter dat ik b.v. ook geen aps meer kan downloaden op de tablet.Wat het precieze probleem met de router is moet ik nog uitzoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst Januari 28, 2013 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Januari 28, 2013 Probeer de router eens te resetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Aljo Geplaatst Januari 29, 2013 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/28/13 Status: Offline Actief: Januari 29, 2013 Auteur Delen Geplaatst Januari 29, 2013 probleem is opgelost: inderdaad via reset router! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.