mummy Geplaatst Januari 20, 2013 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 20, 2013 Ik heb net windows 8 geinstaleerd. Nu heb ik hier een paar vragen over.Ik heb eerst 1 account aangemaakt. Hier vervolgens een office pakket op geinstaleerd. Daarna heb ik een ander gebruikersaccount aangemaakt. Hierop bleek het office pakket nog niet geinstalleerd te zijn. Op mijn account zie je het nu namelijk op het start scherm, terwijl dit bij het andere account niet zo is.Moet je alles dus per account instaleren? Of kan dit ook ergens in de instellingen aangepast worden?Als tweede was ik even benieuwd naar de antivirus/firewall beveiliging. Hoe is dit geregeld op windows 8? Op een andere laptop heb ik AVG, moet ik deze of wellicht een andere antivirus programma er nog op instaleren?De laatste vraag gaat over het aanmaken van een account. Dit is namelijk vrij makkelijk te doen, alleen dan moet je via een e-mail adres een account aanmaken en allemaal beveiligingsvragen etc. Kan dit niet makkelijk? Het is namelijk een computer voorbij ons thuis, dus ik maak o.a. ook nog een account voor mijn broertje en zusje aan. Hier hoeven geen ingewikkelde beveilingsvragen of wachtwoorden bij te komen.Hopelijk kan ik hiermee geholpen worden.Groeten Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Wous Geplaatst Januari 20, 2013 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 20, 2013 Ten eerste, zoek eens in alle Apps naar de desbetreffende app (office programma) die je wil openen. Ik ga er van uit dat hij gewoon geinstalleerd is voor het andere account maar geen shortcuts voor zijn gemaakt op alle accounts.Ten tweede, de virusscanner in Windows 8 bestaat vanaf het eerste moment al uit Windows firewall in samenwerking met Windows Defender. Wanneer je verantwoord te werk gaat zal dit voldoende moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
mummy Geplaatst Januari 21, 2013 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 21, 2013 oke, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
mummy Geplaatst Januari 21, 2013 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 21, 2013 (bewerkt) Deze vraag is inmiddels opgelost. Januari 21, 2013 bewerkt door mummy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.