jelmer11 Geplaatst Januari 18, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Januari 18, 2013 (bewerkt) Hallo,Ik gebruik al een tijdje google drive om de bestand van mijn laptop automatisch op de thuiscomputer te krijgen. Alleen nu heb ik een probleem. Op mijn laptop werkt google drive nog gewoon goed, maar op de thuiscomputer maakt hij geen verbinding meer. Als ik mijn muis op het logootje hou komt er in beeld te staan: "Kan geen verbinding maken" (zie foto). Opnieuw opstarten van google drive of de pc helpt niet. Ik weet niet precies op hoe lang dit al zo is, maar kwam er gister achter, omdat ik toen iets wilde bewerken op de thuiscomputer en dit kon dus niet.Weet iemand wat ik hieraan kan doen?Alvast bedabkt!duken01.bmp Januari 18, 2013 bewerkt door DukeNPDA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
DukeNPDA Geplaatst Januari 18, 2013 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 18, 2013 (bewerkt) Oplossing is het deinstalleren van google drive. Hierna pc herstarten en drive opnieuw installeren. Zou goed moeten gaan. Succes ! Januari 18, 2013 bewerkt door DukeNPDA 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
jelmer11 Geplaatst Januari 18, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Januari 18, 2013 Heb het gedaan en het lijkt nu weer goed te werken. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.