Gast franswon Geplaatst Januari 7, 2013 Delen Geplaatst Januari 7, 2013 Een man heeft in de Verenigde Staten een celstraf gekregen van vijf jaar, omdat hij films filmde in bioscopen en ze online plaatste.De man, Jeremiah Perkins, leidde een groep genaamd 'IMAGiNE'. De groep maakte illegale opnames van films in bioscopen en probeerde bij de eersten te horen die nieuwe films op internet verspreidden. De groep was actief van september 2009 tot september 2011. Ze werkten samen om films als 'Clash of the Titans' en 'Iron Man 2' online te zetten.Bron: PowNedLees het artikel: http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/01/man_filmt_films_en_moet_bromme.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 8, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 8, 2013 Pffff 5 jaar de cel in. Zal geen pretje zijn....Jeremiah in de cel:Crimineel: Waarvoor zit jij hier?Jeremiah: Ik filmde films in de bioscopen.....Crimineel: Wtf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Januari 8, 2013 Delen Geplaatst Januari 8, 2013 Celstraffen zijn ziezo dik overdreven hoor 5 jaar omdat je een film filmde.Voor moord kun je ook 5 jaar krijgen en in sommige gevallen maar 2 jaar en persoonlijk vind ik dat laatste wel ietsje zwaarder wegen dan lekker filmen in de bios een geldboete en kortere celstraf is dan meer op zijn plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
visstick Geplaatst Januari 9, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/12 Status: Offline Actief: Januari 11, 2013 Delen Geplaatst Januari 9, 2013 Ja inderdaad 5 jaar is echt belachelijk lang! Zal je maar gebeuren, natuurlijk niet netjes wat hij heeft gedaan, maar 5 jaar come on! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
PeaceFreak Geplaatst Januari 9, 2013 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 9, 2013 (bewerkt) Dit is echt raar... Vijf jaar, wat zijn die Amerikanen toch weird. En dat in het land dat zegt dat het het land is van de onbegrensde mogelijkheden... Veel te zwaar, die straf. Gaat de man in hoger beroep, voor zover dat kan? Januari 9, 2013 bewerkt door rikdegraaff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
KianYu Geplaatst Januari 10, 2013 Bijdragen: 474 Waardering: 39 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/11 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 10, 2013 Dat is echt lang!Ik denk dat ze mensen hier echt mee willen afschrikken. Geloof niet dat er nu nog iemand relaxt met zijn camera in de bios gaat zitten.5 jaar de cel in, dat is het niet waard.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 39 474
PeaceFreak Geplaatst Januari 10, 2013 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 10, 2013 Dat is echt lang!Ik denk dat ze mensen hier echt mee willen afschrikken. Geloof niet dat er nu nog iemand relaxt met zijn camera in de bios gaat zitten.5 jaar de cel in, dat is het niet waard..Nee, dat is het zeker niet waard.Gelukkig heb ik geen filmcamera (ja op mijn fototoestel)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.