Spring naar bijdragen

ik zie geen torrent bestand hoe kan dat

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik ben een nieuwe gebruiker van deze site en ik hoop dat ik in de goede rubriek zit omtrent mijn vraag, ik heb in het forum gekeken of ik iets kon vinden, maar helaas.

het gaat om het volgende: ik zou graag de film "alleen maar nette mensen" willen downloaden, dus ik klik op de link die ik zie op de home pagina, vervolgens zie ik alleen reclame voor de video converter en wat icoontjes aan de rechterkant, maar geen knop of iets dergelijks om het torrent bestand te downloaden.

wat doe ik verkeerd? of moet ik echt usenet/spotnet hebben om dit te kunnen, want spotnet heb ik geprobeerd maar die kan geen verbinding krijgen met zeelandnet dus die heb ik er alweer uit geknikkert.

o ja zelf gebruik ik vuze(azureus) om torrents te downloaden.

ben benieuwd naar het antwoord.

Dolphinwoman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Actief:  

Waar download je hem dan vandaan? Want de film komt pas 05.02.2013 op uit. Hij is dus waarschijnlijk nog niet te downloaden. Waarom? dat staat hier ook uitgelegd. B) (Bekijk het eerste bericht van KianYu)

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 35
  • 628

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan van deze site niet downloaden, wij laten alleen weten wanneer en waar die te downloaden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Je kan van deze site niet downloaden, wij laten alleen weten wanneer en waar die te downloaden is.

is het dan de bedoeling dat ik dan een account neem bij usenet om deze film te kunnen downloaden? want dat is het enige wat aangegeven staat als ik op de link klik die op de startpagina van deze site staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Downloaden van torrents doe je met Utorrent

Als je naar malaysiabay.org gaat (voorheen thepiratebay) en je gaat dan opzoek naar hetgeen wat je wilt downloaden. Als je dan op downloaden klikt, komt de film vanzelf bij Utorrent terecht en begint het downloaden.

(dit allemaal staat uitgelegd in de handleiding op Duken.nl - utorrent)

Zoals eerder aangegeven is de film nog niet te downloaden. Het is nog even wachten totdat er een download beschikbaar is.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

is het dan de bedoeling dat ik dan een account neem bij usenet om deze film te kunnen downloaden? want dat is het enige wat aangegeven staat als ik op de link klik die op de startpagina van deze site staat.

Zoals Farid zegt is de film nog niet uit, mocht deze verschijnen en je wilt hem via Nieuwsgroepen downloaden dan kan dat via Spotnet: http://www.duken.nl/spotnet-handleiding/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...