Gast Dusszz Geplaatst September 6, 2006 Delen Geplaatst September 6, 2006 Jaja daar heb je Brein weer, ze hebben Customnl.com een brief gestuurd om op te houden met hun acties :S Zo zie je maar weer dat Brein een laffe organisatie is, ze pakken zoals hier weer te zien een hele kleine torrenttracker :S Triest...Triest...Triest :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 6, 2006 Damn! Weer een nieuws berichtje voor op de frontpage. Maar ik zie op hun homepage: Momenteel is er geen nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sebasjuh Geplaatst September 6, 2006 Delen Geplaatst September 6, 2006 Maar ik zie op hun homepage: Momenteel is er geen nieuws. hahhaha dat dit geen nieuws voor hun is....dit is toch groot nieuws voor Brein hebben ze weer een hobby torrent site platgegooid waar ze verder niets mee bereiken! Hoera gebak voor heel Brein ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 6, 2006 ik heb van hun een email gehad dat ze dus offline zijn en dat ze door gaan met een prive tracker waarvoor je uitgenodigd moet worden. omdat ik daar uploader was heb ik zo'n uitnodiging gehad maar niemand komt daar dus nog makkelijk binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Martijn Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst September 6, 2006 mja maar daar zit je daar dus met relatief weinig mensen (+/- 300?) en dan zal er ook niet snel een hoge snelheid gehaald worden en veel torrents zonder seeds komen te staan enzo, ook op torrent sites geldt: hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Daarnaast kan Brein ook niets beginnen tegen de sites die een groter user aantal hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie