Roan Geplaatst December 25, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/12 Status: Offline Actief: Januari 2, 2013 Delen Geplaatst December 25, 2012 Hallo forummensen, Nou heb ik mij voor de eerste keer gewaagd aan het downloaden van een game, enkel en alleen omdat hij nergens normaal meer te krijgen is maar ik heb hem toch om redenen graag. Het gaat hier om TMNT2 :Battle Nexus. Liefst voor de ps2 maar Xbox ook goed (dus als je een goede torrent hebt als die van mij slecht is dan hoor ik het graag. Nou heb ik een torrent gevonden die ik gedownload had, en hoopte op een simpel bestandje na het uitpakken zoals je bij de tutorials ziet maar natuurlijk is dat het niet, dus kom ik jullie om hulp vragen. Foto's van mijn mappen: en dan in de modules map: Iemand een idee of ik met deze torrent map uberhaupt iets kan, en zo ja, hoe om te zetten op een werkende ps2 schijf (ik heb DVD+R 4.7GB)? Ik moet volgens mij de 'ISO' vinden maar zo'n bestand staat er niet bij. In de modules map zie ik wel een 'schijfkopiebestand' maar is maar 269 kb groot en durf ik niet het risico te nemen om het maar te downloaden aangezien de discs niet herschrijfbaar zijn. Voor degene die misschien de tijd willen nemen mijn vraag/vragen te willen beantwoorden alvast erg bedankt! Roan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Roan Geplaatst December 25, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/12 Status: Offline Actief: Januari 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst December 25, 2012 Ah, ik faal weer met imageshack, anyways, voor de plaatjes hier wat links die het hopelijk wel doen:http://imageshack.us/photo/my-images/11/tmntbestand.png/http://imageshack.us/photo/my-images/11/tmntbestand.png/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
C.K7 Geplaatst December 25, 2012 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 25, 2012 Om te beginnen heb je al je PS2 of Xbox al laten ombouwen?Het ombouwen van je console is stap 1 wat je moet doen om gedownloade games op je console te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Roan Geplaatst December 26, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/12 Status: Offline Actief: Januari 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst December 26, 2012 Er, nee, ik had ergens gelezen dat bepaalde bestanden op elke ps2 kunnen zonder ombouwen, niet waar dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Roan Geplaatst December 26, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/12 Status: Offline Actief: Januari 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst December 26, 2012 Trouwens, de ps2 heeft eerder al een gedownload spel gedraaid, dus dat zal wel goed zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.