zouwe053 Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 5, 2006 Hai, Ik heb even een vraagje, ik heb newsleecher en de payserver van eweka, maar ik heb het idee dat mijn downloadsnelheid echt super laag is 140 kbs, volgens mij is dit even veel als toen ik via planet downloade. Wie weet of dit erg laag is en hoe ik dit kan verhelpen ?? groetjes Cynthia Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst September 5, 2006 Delen Geplaatst September 5, 2006 140 kbs is niet traag, maar ook eigenlijk niet snel, voor bittorent zou het een prima snelheid zijn weet alleen niet hoe dat met nieuwsgroepen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rick1324117102 Geplaatst September 11, 2006 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst September 11, 2006 Het ligt er een beetje aan hoeveel download snelheid je hebt toegewezen gekregen van je provider, ik heb @ home en dan het 2e pakket, en haal snelheden van zo rond de 400 kb/s gebruik zelf de payserver Usenet4u maar denk niet dat dat erg veel verschil mag maken, want als ik gewoon van de nieuws server van @ home download dan haal ik ook die snelheden, dus ligt denk ik toch echt aan je internet verbinding... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie