Roantjuh Geplaatst December 17, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/12 Status: Offline Actief: December 21, 2012 Delen Geplaatst December 17, 2012 Iemand misschien een idee wanneer er een goede versie van Skyfall te downloaden is?De DVD release laat nog even op zich wachten, dus ik weet niet hoe realistisch het is om nu al een download te kunnen scoren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Farid. Geplaatst December 17, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 17, 2012 Als u op malaysiabay.org op zoek gaat naar de volgende download:"Skyfall (2012) V2 HDTS2DVD DD5.1 NL subs"En download met Utorrent dan moet alles goed komen!Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
featurepoints Geplaatst December 18, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/12 Status: Offline Actief: December 18, 2012 Delen Geplaatst December 18, 2012 Meestal komt er eerst een bluray versie uit!Je moet gewoon even googlen wat release dates van films zijn op dvd/bluray en dan weet je ongeveer wanneerze uitgebracht gaan worden door release groups. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Trizomu Geplaatst December 19, 2012 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst December 19, 2012 Iemand misschien een idee wanneer er een goede versie van Skyfall te downloaden is?De DVD release laat nog even op zich wachten, dus ik weet niet hoe realistisch het is om nu al een download te kunnen scorenAls u op malaysiabay.org op zoek gaat naar de volgende download:"Skyfall (2012) V2 HDTS2DVD DD5.1 NL subs"En download met Utorrent dan moet alles goed komen!Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag.Sorry dat ik dit moet zeggen, maar de download die aangeraden wordt is niet van die kwaliteit dat die kan bekeken worden op een manier die ook maar enigszins helder is. Men mag niet vergeten dat dit nog steeds ts of cam is, heb die zelf gedownload en voor mij valt er niet naar te kijken omdat die aan de te donkere kant is. Voor dit soort films wordt het wachten tot er ergens een echte dvd/blueray wordt uitgebracht en die daarna op de bekende torrentsite's gezet wordt, al dan niet met de NL ondertitels. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Farid. Geplaatst December 20, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 20, 2012 Sorry dat ik dit moet zeggen, maar de download die aangeraden wordt is niet van die kwaliteit dat die kan bekeken worden op een manier die ook maar enigszins helder is. Men mag niet vergeten dat dit nog steeds ts of cam is, heb die zelf gedownload en voor mij valt er niet naar te kijken omdat die aan de te donkere kant is. Voor dit soort films wordt het wachten tot er ergens een echte dvd/blueray wordt uitgebracht en die daarna op de bekende torrentsite's gezet wordt, al dan niet met de NL ondertitels.Het is op dit moment een van de betere kwaliteit die er beschikbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Carla S. Geplaatst Januari 4, 2013 Bijdragen: 7 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/13 Status: Offline Actief: Januari 6, 2013 Delen Geplaatst Januari 4, 2013 Heb zelf via Spotnet een perfecte versie met ingebakken NL subs gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 7
Pctje Geplaatst Januari 4, 2013 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 4, 2013 In 67 dagen hebben we de dvd/bluray!Bron:http://www.ondvdreleases.com/1511-skyfall-dvd-release-date.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie