4december Geplaatst December 14, 2012 Bijdragen: 32 Waardering: 4 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/10 Status: Offline Actief: Augustus 7, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 14, 2012 Ik weet niet of ik hier goed zit. En of meerdere het zelfde probleem heeft. Ik stel via itunes altijd zelf cd's samen en print dan ook gelijk een hoesje erbij. Dat ging tot begin deze week goed. Als ik nu een hoesje uitprint dan staat de playlist van wat op de cd staat, in hele kleine lettertjes en door elkaar. Het ligt volgens mij niet aan mijn printer. Heeft itunes iets aangepast waardoor ik dat niet meer kan printen. Want als ik via het zelfde programmaatje alleen een lijst met nummer uitprint gaat het wel goed. Maar een hoesje met de playlist dus niet. Ik printte altijd een hoes met de albumillustraties uit. Dat geeft een leuk effect bij zo;n hoesje. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een bestandje toegevoegd om te zien hoe het er nu uit ziet. Alleen is deze dan even blanco aan de voorkant. Het gaat dus om de playlist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 32
jelmer11 Geplaatst December 15, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst December 15, 2012 Ik heb geen verstand van itunes, maar je zou ook het programmaatje easy cover print kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
4december Geplaatst December 15, 2012 Bijdragen: 32 Waardering: 4 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/10 Status: Offline Actief: Augustus 7, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst December 15, 2012 ik ga easycover print proberen. Bedankt voor de tip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 32
letcousine Geplaatst December 15, 2012 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/09 Status: Offline Actief: September 17, 2017 Delen Geplaatst December 15, 2012 ik heb het zelfde probleem dit is gebeurd met een update naar 11.0.0.163zou er iets kunnen veranderd worden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
4december Geplaatst Maart 2, 2013 Bijdragen: 32 Waardering: 4 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/10 Status: Offline Actief: Augustus 7, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2013 ik heb nog steeds dit probleem. Ik baal wel. Want ik stel zelf cd's samen in een afspeellijst en print dan de hoesjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 32
jelmer11 Geplaatst Maart 2, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 2, 2013 ik heb het zelfde probleem dit is gebeurd met een update naar 11.0.0.163zou er iets kunnen veranderd worden ?ik heb nog steeds dit probleem. Ik baal wel. Want ik stel zelf cd's samen in een afspeellijst en print dan de hoesjesAls het door die update komt, kan je dan niet de oudere versie weer installeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
4december Geplaatst Maart 2, 2013 Bijdragen: 32 Waardering: 4 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/10 Status: Offline Actief: Augustus 7, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2013 ik zou dat kunnen proberen, maar dan moet ik zeker eerst itunes verwijderen en opnieuw installeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 32
4december Geplaatst Maart 2, 2013 Bijdragen: 32 Waardering: 4 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/10 Status: Offline Actief: Augustus 7, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2013 ik heb geprobeerd een oudere versie te installeren. Lukt wel maar als ik daarna itunes wil openen dan geeft hij aan dat ik hem alleen kan openen als ik de nieuwste versie download Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 32
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.