Saimiri Geplaatst December 11, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/12 Status: Offline Actief: December 11, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 11, 2012 Ik ben al een tijdje opzoek naar de film Bellicher; Cel.Ik kwam uit bij deze link: http://www.duken.nl/...t-download-nzb/Ken iemand mij daar even mee helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
KianYu Geplaatst December 11, 2012 Bijdragen: 474 Waardering: 39 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/11 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 11, 2012 Waar wil je precies mee geholpen worden? Ik gok dat je op zoek bent naar de downloads zelf. Deze zijn hier helaas niet te verkrijgen omdat wij geen directe links naar downloads mogen geven. Dus probeer het bij de bekende download-site's en torrent-aanbieders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 39 474
Saimiri Geplaatst December 11, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/12 Status: Offline Actief: December 11, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2012 Er staat zoiets als 'deze film is te downloaden als torrent of als nzb'. Ik weet hoe torrents werken, maar de film is werkelijk NERGENS te vinden. Terwijl er op deze pagina wordt gezegd van wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
Saimiri Geplaatst December 11, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/12 Status: Offline Actief: December 11, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2012 Bedankt voor de snelle reactie trouwens! Ik snap dat die links officieel niet gegeven mogen worden. Kan je hier pm's sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
KianYu Geplaatst December 11, 2012 Bijdragen: 474 Waardering: 39 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/11 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 11, 2012 Dat komt omdat wij altijd links aanboden, maar na een aanvaring met het welbekende stichting BREIN mogen wij dit niet meer doen. Hier worden we nauwlettend voor in de gaten gehouden en ik geloof dat er zelfs met fikse boetes is gedreigd.. Wat natuurlijk wel kan is dat iemand een linkje stuurt naar je via PM ja Ik heb even snel gezocht, maar kan het zo gauw niet vinden voor je. Kom ook een klein beetje in tijdnood, dus ik hoop dat een van de andere leden jouw verder kan helpen. Succes! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 39 474
Saimiri Geplaatst December 11, 2012 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/12 Status: Offline Actief: December 11, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst December 11, 2012 Bedankt! Ik was lid van een forum waar we films en series etc. deelden. Zei moesten ook stoppen omdat er gedreigd werd met gerechtelijke stappen. Ik ken het probleem. Ik kan deze film nergens vinden. Jullie link gaf mij goede hoop. Maar helaas. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite. PS Je hebt een mooi Deviantart profiel 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.