pluisje Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 5, 2006 hoop dat ik dit onder het goeie onderwerp plaats.. maar ik wou even mijn vreugde met jullie delen. ik heb namelijk afgelopen tijd nogal veel frustraties gehad met het branden van films. echt elke film die ik ook probeerde, pakte mijn dvd speler niet goed. elke keer stukjes overslaan, echt heel irri.. werd ook helemaal gek van alle verschillende proggies die ik dan evt zou kunne n gebruiken. heb toen besloten om een nieuwe dvd speler te kopen. heel goedkoop, voor 40 euro, en hij speelt echt alles af. dacht dat ik veel dvd's verprutst had, maar op m'n nieuwe speelt ie alles vlekkeloos hoe dat toch kan, geen id, maar ik ben uit de brand geholpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 5, 2006 hahaha! Dat is inderdaad bekend. De meeste merk dvd spelers als philps en sony spelen geen copy's of andere dvd formaten af. Terwijl de dvd spelers van de liddle en aldi alles afspelen :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Eagles Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst September 5, 2006 thru thru!! heb er een van de kruidvat van 29 euries! en doet inderdaad alles perfect. terwijl mijn draagbare dvd spelers(1 in de auto, en een voor op vakantie) af en toe wel eens willen zeuren :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Wesley Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 5, 2006 Kan de ps2 alles afspelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Eagles Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst September 5, 2006 mijn omgebouwde ps2 draait vrijwel alles af, avi, dvd, mp3 enz.. alleen bij sommige avi's wil hij wel eens haperen, geen idee waaraan dat ligt! :cool2: weet niet hoe het zit met een orginele ps2 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie