Marlyvk Geplaatst December 9, 2012 Bijdragen: 66 Waardering: 10 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/11 Status: Offline Actief: Maart 2, 2013 Delen Geplaatst December 9, 2012 Hoi allemaal,Mijn vorig topic ging over automagneten, maar overweeg nu de auto te gaan beletteren. Gewoon, een relatief eenvoudige kleine sticker op de kont van de auto :-)Weet iemand waar ik een eigen ontwerp kan laten drukken en de belettering zelf op de auto kan aanbrengen? Ik heb al gezocht, maar kom alleen een heleboel bedrijven tegen die alles (ontwerp, druk en belettering) voor je kunnen verzorgen. Dat zoek ik dus niet. Goede ervaringen met een bedrijf zijn uiteraard een pré ;-)Groetjes Marly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 66
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 10, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 10, 2012 Hier een foto uit 2005..... darn me nog jong De sticker had ik op de achterzijde en de voorzijde. Op de voorkant in spiegelbeeld. Heb er zo een 1,5 jaar mee gereden. Verwijderen ging prima met een feun en wat water en zeep. Even wat poetsen en je zag er niks meer van Was trouwens een leaseauto... werkgever had niet in zijn contact staan dat het stickeren op de auto niet mocht Ik heb het laten doen in beverwijk, zwartemarkt. Daar staan een paar van die tentjes die het voor een 20 euro voor je printen op goed papier. Erg handig. Kan trouwens ook via online shops nu volgens mij. Maar hou het makkelijk en duidelijk. Mensen moeten het kunnen lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Marlyvk Geplaatst December 13, 2012 Bijdragen: 66 Waardering: 10 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/11 Status: Offline Actief: Maart 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst December 13, 2012 Leuke foto!Aan een dergelijke belettering zat ik ook te denken. Op internet zijn er idd ook plaatsen waar je stickers kunt laten drukken. 1001stickers.nl bijvoorbeeld. Alleen moet ik nog even uitzoeken hoeveel ruimte ik op de kont van mijn auto heb en wat de afmetingen voor de letters moeten zijn wil het leesbaar zijn. Wat ik wel raar vind is dat bij een letterhoogte van 2 cm ik toch al gauw aan een lengte kom van 40 cm :-S en dat terwijl het webadres toch ook weer niet zo absurd lang is...Bedankt voor je reactie! Ik zoek alles nog even verder uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 66
mmaenen Geplaatst December 13, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/12 Status: Offline Actief: December 13, 2012 Delen Geplaatst December 13, 2012 Hoi,Ik kan vrijwel alle ontwerpen voor je maken en / of omzetten naar een sticker op maat.Laat maar weten wat je precies wilt indien je intresse hebt.Email: maenen-stickers@live.nlGroetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Marciej123 Geplaatst December 13, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 13, 2012 Hoi,Ik kan vrijwel alle ontwerpen voor je maken en / of omzetten naar een sticker op maat.Laat maar weten wat je precies wilt indien je intresse hebt.Email: maenen-stickers@live.nlGroetjesheb je een website toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
mmaenen Geplaatst December 13, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/12 Status: Offline Actief: December 13, 2012 Delen Geplaatst December 13, 2012 Neej ik heb helaas geen website maar vooraf krijg je altijd een duidelijk ontwerp / foto van het ontwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Freddytje Geplaatst December 13, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst December 13, 2012 Heb je een portfolio? Foto's van eerdere opdrachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
mmaenen Geplaatst December 13, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/12 Status: Offline Actief: December 13, 2012 Delen Geplaatst December 13, 2012 Ik heb wel wat foto`s van belettering / teksten.Vooral teksten. Deze heb ik vrijveel gemaakt voor divere transportbedrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
KianYu Geplaatst December 19, 2012 Bijdragen: 474 Waardering: 39 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/11 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 19, 2012 Ik zou zeggen gooi er eens wat foto's op zodat mensen kunnen zien wat ze kunnen verwachten van jouw werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 39 474
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.