hjvanboeijen Geplaatst December 5, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/12 Status: Offline Actief: April 7, 2021 Delen Geplaatst December 5, 2012 Hallo beste experts,Ik heb al bij enkele gesloten forums gekeken waarom ik spotnet niet zou kunnen startendoor te verbinden met Ziggo, mijn provider. zie bijlage.De oplossing Avast settings expert instellingen met vinkje uit bij het Mail shield gaf alleen een nieuwe foutmelding namelijk Combinatie wachtwoord en gebruikersnaam zou niet overeenstemmen.Heeft iemand raad?Provider vraag Spotnet.doc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 6, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 6, 2012 Het lijkt erop dat je niet de juiste gegevens gebruikt voor het maken van een verbinding met de nieuwservers van Ziggo. Om daar zeker van te zijn dat je de juiste gegevens gebruikt kan je de News server tester tool proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
hjvanboeijen Geplaatst December 6, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/12 Status: Offline Actief: April 7, 2021 Auteur Delen Geplaatst December 6, 2012 Het programma news server tester geeft aan dat er wel verbinding is zie bijgaande printscreen.Dus ik probeer het opnieuw....Nu luidt de foutmelding: gebruikersnaam en ww matchen niet.Gecheckd op ziggo om te zien of ik misschien een verkeerde combi gebruik, maar nee die zijn verder in orde.Wat nuNews server tester.doc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 6, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 6, 2012 Dan blijkt echt dat je gegevens niet goed zijn van Ziggo. Ik raad aan om contact op te nemen met Ziggo voor je eigen gegevens. Meer info op https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/nieuwsgroepen/tabs/3/details/en https://static.ziggo.nl/images/20110621_GebruikersHandleiding_internet_v1.7_Cisco_web_tcm14-16773.pdf#zoom=85 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
hjvanboeijen Geplaatst December 6, 2012 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/12 Status: Offline Actief: April 7, 2021 Auteur Delen Geplaatst December 6, 2012 Beste administrator,Verbinding met Ziggo en spotnet is tot stand gebracht!Mijn blinde vlek was dat ik mijn hoofd emailadres gebruikte en niet die van Ziggo.Vriendelijk dank voor uw geduld! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 6, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 6, 2012 Goed om te horen! Veel plezier met downloaden.Case closed! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie