Spring naar bijdragen

Computer sluit zich af (opgelost)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als ik aan het downloaden ben, sluit mijn computer zich elke keer af, (soms na een half uur, soms na 20 min.) behoorlijk irritant! dit gebeurd alleen maar met downloaden, heeft iemand hier een oplossing voor?

daarnaast vraag ik me af, of het wel uitmaakt of je poorten opzen zet. eerst gebruikte ik bitcomet en downloade ik 80kb/s en nu gebruik ik utorrent en heb ik poorten geopend en dan download ik nog steeds hetzelfde.....(veel seeds en programma geeft aan goede verbinding)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7
  • Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

SLuit je computer gewoon af, of slaat hij uit??  Het kan zijn dat je te veel programma's hebt geopend waardoor je pc te veel belast word, daardoor wordt hij warmer en slaat hij uit, misschien iets minder programma;s tegelijk geopend hebben en je pc van binnen even stof vrij maken dat kan ook nog wel eens werken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Goede vraag...., het lijkt wel of hij afslaat en daarna start hij zichzelf op..., Ik heb een redelijke nieuwe pc en naast het downloaden heb ik geen enkel programma draaien. Ik zit gewoon tv te kijken  :)

Maar het heeft dus niet met het downloadprogramma te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

Tja het kan zijn dat je download programma je systeem instabiel maakt, probeer eens een andere bittorent client, heb je het probleem dan nog steeds???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  79

Tja het kan zijn dat je download programma je systeem instabiel maakt, probeer eens een andere bittorent client, heb je het probleem dan nog steeds???

Ja, zou ik ook doen.

Probeer azureus, (als je een niet al te oude PC hebt) naar mijn menig zonder twijfel de beste torrent client. (javascript based)

Als je een torrentprogramma zoekt dat erg weinig processiekracht gebruikt raad ik je arctic torrent aan. (c++ based, dus kleiner)  http://www.int64.org/arctic.html

Het is ook handig om even te kijken welke apps e.d. er op de achtergrond draaien, check 't even met task manager als je als je dat nog niet gedaan hebt.

Succes ermee,

GreetZ,

Captain Buttface  :-[ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

Ik heb Utortent en bitcomet gebropeerd en met beide programma's kapt de computer er gewoon mee. Als ik niet download heb ik nergens last van. Ik zal eens Azureus proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

Je zegt als je aan het downloaden bent dat je dan tv aan het kijken bent, dus dan kom je niet aan de pc, doe dat ook eens als de bittorent client niet is opgestart, schakeld hij dan ook uit(als je niet aan de pc komt ;) ), is het niet gewoon een soort slaapstand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

haha dat zou wel heel evil van de pc zijn! :duivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Neeuj, helaas niet, hij slaat gewoon af, ook al ben ik wel met de computer bezig.., Ik ben nu bezig om via azareus te downloaden alleen gaat erg traag. ik gebruik dezelfde poort als met utorrent en nou zegt hij dat DHt is gefirewalld, maar dat kan helemaal niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

Neeuj, helaas niet, hij slaat gewoon af, ook al ben ik wel met de computer bezig.., Ik ben nu bezig om via azareus te downloaden alleen gaat erg traag. ik gebruik dezelfde poort als met utorrent en nou zegt hij dat DHt is gefirewalld, maar dat kan helemaal niet....

Gebruik je soms de nieuwste messenger?

Ik had die msn meuk laatst geinstalleerd en toen kreeg ik van Azureus een melding dat de poort die Azureus gebruikte bezet werd door een andere app.

Wat natuurlijk ook kan is dat je een nieuw soort trojan hebt binnengehaald, er is een nieuwe die je PC constant laat rebooten.

http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=description&virus_k=135491

Wat voor anti virus programma gebruik je eigenlijk?

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

Ik gebruik Norton antivirus 2006. Lijkt me toch wel voldoende. Die zou die virus toch moeten vinden (gisteren nog het gehele systeem laten checken door antivirus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Kan het niet zo wezen dat norton stoort.

IK ben niet zo een fan van norton ik heb die ook gehad ( kreeg veel storingen hiermee ook uitvallen van pc)

Mischien een optie zet de norton eens uit.even maar hoor en kijk of je pc er ook nog steeds door uitvalt.

Ik bedoel dus niet dat je je hele virus scan verwijderd weet dat dat niet kan maar ik zelf heb geen goede ervaring met norton zelf.

Het is een optie om het uit te proberen toch.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Op de site van Mcafee zal vast wel een tooltje staan die zoekt naar dat speciafieke virus, want het kan best zijn dat de updates van norton nog achterlopen en dus dat vrij nieuwe virus over het hoofd zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Hoi.

Kan het niet zo wezen dat norton stoort.

IK ben niet zo een fan van norton ik heb die ook gehad ( kreeg veel storingen hiermee ook uitvallen van pc)

Mischien een optie zet de norton eens uit.even maar hoor en kijk of je pc er ook nog steeds door uitvalt.

Ik bedoel dus niet dat je je hele virus scan verwijderd weet dat dat niet kan maar ik zelf heb geen goede ervaring met norton zelf.

Het is een optie om het uit te proberen toch.

Yvon

Mee eens, Norton is totaal overscat, naar mijn menig zijn ze onterecht marktleider op het gebied van anti-virus/firewall toepassingen.

Norton steekt het meeste geld in de (kopieer)beveiliging en marketing, terwijl een bedrijf als McAfee vrijwel alles stopt in het onderhouden van de nieuwste gegevens en oplossingen m.b.t virussen, trojans en spyware.

Ik vind Norton persoonlijk apenkots.

Je kan verschillende dingen doen,

1.download McAfee AIO 2006, en kijk eens of je met McAfee wel iets ontdekt.

2.schakel een backup in, of systemrestore, als je een restorepunt hebt.

3.formatteer je PC, en installeer je OS opnieuw. (laatste optie)

GreetZ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

Het is volgens mij gelukt! ik heb NVIDIA Forceware Network Accesmanager van mijn computer gegooid en sindsdien sluit hij niet meer af!

Nu alleen nog een andere Firewall installeren..., weet iemand nog eentje die gratis is en ook goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

Het is volgens mij gelukt! ik heb NVIDIA Forceware Network Accesmanager van mijn computer gegooid en sindsdien sluit hij niet meer af!

Nu alleen nog een andere Firewall installeren..., weet iemand nog eentje die gratis is en ook goed?

Das mooi man!

Als je XP gebruikt zou je gewoon de firewall van XP gebruiken.

Control panel>windhoos firewall>On.

GreetZ,

Captain Buttface  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

Dank jullie wel, voor alle hulp!! echt top!! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier kan je alles vinden over een firewall

http://www.duken.nl/content/view/45/8/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...