Spring naar bijdragen

Filmbestand moet gebrand worden op cd (Opgelost)

Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Ik vind dit wel vreemd.

Ik heb een film gedownload met azureus. Achter de titel staat: KvCd CAM.VCD.XanaX. Na het downloaden heb ik de bestanden bekeken.(hiervoor ook nog) De ene is een bin-bestand. De andere is een cue-bestand. Ik had begrepen dat het cue-bestand wordt gebruikt. Dat is ook zo. Nu heb ik een image willen branden met nero. Nero zegt dan dat het schijftype verkeerd is,(dvd+rw), moet cd zijn ??? Bij express echter is de schijfinhoud van 700mb net te klein en wordt ik gewaarschuwd voor overburning.(bestand is 7 mb te groot) Bij vision express verloopt het branden aanvankelijk voorspoedig, maar wordt dan afgebroken. Burning failed en schijf naar de maan!

Ra,ra hoe zit dit nu? Met daemon tools heb ik ook nog gemount, maar dat leverde ook niets op.(verkeerde bestanden was het commentaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25025
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mmm,

Je moet hem inderdaad op CD branden met NERO. Overburning kan dan worden gebruikt maar je dient dan wel op de langzaamste snelheid te branden. Anders kan het snel mis gaan.

Toch moet je het bestand wel kunnen mounten zodat je zeker weet dat hij goed werkt voordat je hem brand. Kan je de BIN file niet mounten?

Heb je het mounten ook met alcohol geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Weet je hoe je die kunt mountenen.

Dat programmatje heet vcdgear

die pakt de bin en de ceu bestand,

Want de een is een heel klein stukje film en de anderen moet erbij gemount worden, en dat doe je dus daar mee.

ik ga even kijken of ik het download pakket voor je kunt krijgen ben zo terug, 2 uur later geintje...

okee gevonden en het is gratis ook.

http://www.snapfiles.com/get/vcdgear.html

Die zet hem om in mpeg.

Zegt nero dan nog van verkeerde file brand hem dan eens met dvddecrypter.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k
Gast h.vanlieshout

Ik kan hem wel mounten (overigens wel het cue-bestand) met daemon tools. Ik krijg dan 4 bestanden.Nero zegt: het zijn geen VTS files. Jouw files zijn vreemd.

Ik heb nog gebrand met nero.(cue-file bij imsge-brsnden) Bij 97 % werd afgehaakt. Burn failed. Nu geeft de disk-info te kennen dat  het bestand groter is dan 800 mb. Maar eens de disk bekeken in de dvd speler en warempel hij doet het. De film word afgespeeld tot 5 minuten voor het eind (vergelijk met computer)

Maar hoe moet ik  de gehele file nu op cd branden?Kan ik de file missschien opsplitsen?En dan twee cd's gebruiken?

Ik kan niet mounten met alkohol 120%, omdat de trial verstreken is.

Aanschaffen is te prijzig. Een key bemachtigen is lastig.(en is me nog niet gelukt)

Yvon, ik heb vcdgear gedownload. Eens kijken wat dat oplevert. Het tweede programma heb ik al, maar nog niets mee gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Dat tweede programma is een best fijn programma'tje.

Ik raad je aan als je iets hebt gedownload en je weet niet zeker of nero dit aan kunt,

Ga dan met je muis er op staan klik rechts van de muis staat er "burn with  dvddecrypter.

Hoef je nero helemaal niet eens open te doen.

Dit heb je bv als je een film binnen krijgt in een soort iso file brand je hem gelijk daarmee en nero heb je op dat moment even niet nodig.

Hoef je niks om te zetten of zo  dvddecrypter doet het allemaal voor je dus wat ik al zei het is een handig programma'tje.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Blijkbaar gaat het branden dus wel goed.

Helaas is de image net iets groter waardoor je moet "overburnen" Deze optie kan je aanvinken in nero maar werkt niet op alle cd branders goed.

Het kan dan zijn dat je cd of mislukt of de image niet volledig kan afbranden. en de film dus opeens stopt.

Overburnen houd in dat je naast de officele brand ringen op een cd gaat branden.

Probeer anders eens een andere type lege CD. Sommige werken beter met Overburn. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast h.vanlieshout

Bedankt DukeN en Yvon voor jullie adviezen. Ik ga DVDdecryptor nog zeker gebruiken.

Ik heb het toch zelf opgelost. Maar ik vind het allemaal wel een ingewikkeld verhaal.

Ik heb met daemon tools de cue-file ingeladen. Daarna nero vision express gestart. dan de virtuele d-schijf geopend waari 4 bestanden.

Een ervan is MPEGAV, waarin de AVSEQ O1 file. Nero vision express zegt zelf dat hij eerst naar de harde schijf moet worden geschreven.(mijn documenten) Daarna wordt hij automatiscg ingelade om gebrand te worden.

Dit lukt.De file AVSEQ O1 wordt aangemerkt als een videoCD bestand.

Ik heb de file AVSEQ O1 (mijn documenten)ook nog met convertXtoDvD geconverteerd en gebrand, samen met nederlandse ondertiteling. Is ook prima gelukt! Het gebruik van daemon tools was essentieel.

Misschien overbodige opmerking, maar ik heb op DVD gebrand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Mooi om te horen dat het toch allemaal is gelukt!  O0

Ik zie dat je er wel druk bezig mee bent geweest maar het werkt ze vruchten af  ;)

Supers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

0
  • Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Vandaag heeft het team achter elementary OS de nieuwste stabiele versie, elementary OS 8 (codenaam Circe), gelanceerd. Deze Ubuntu-gebaseerde distributie is uitgerust met de moderne Pantheon-desktopomgeving en biedt een scala aan nieuwe functies en verbeteringen. Gebaseerd op Ubuntu 24.04 LTS (Noble Numbat) en aangedreven door de Linux-kernel 6.8, brengt elementary OS 8 een innovatieve Secure Session met zich mee. Deze functie waarborgt dat applicaties uw privacy respecteren en uw toestemming vereisen voor toegang tot systeemfunctionaliteiten. "In de nieuwe Secure Session, aangedreven door Wayland, zijn applicaties strikter beperkt en moeten ze toestemming vragen voor systeemkenmerken. Ook ondersteunt de Secure Session Mixed DPI-modi en verbetert het de ondersteuning voor multi-touch gebaren," aldus Danielle Foré, hoofdontwikkelaar van elementary OS. Daarnaast introduceert elementary OS 8 ondersteuning voor vier nieuwe FreeDesktop.org-portalen: Color Picker, Screenshot, Screencast en Wallpaper. Gebruikers kunnen nu ook de runtime-permissies voor Flatpak-apps beheren via de Flatpak Permissions Store, met directe ondersteuning voor het Flathub-toepassingsportaal. De AppCenter, de standaard app-winkel van elementary OS, heeft ook een upgrade ondergaan. In deze release is er een nieuw "Made for elementary OS"-label geïntroduceerd, dat het oude "non-curated"-label vervangt. Ook is er een "Sponsor"-link toegevoegd voor app-ontwikkelaars die hun applicaties financieren via externe platforms, evenals een directe link naar de broncode van apps die deze beschikbaar stellen. Bovendien zijn het beheer van stuurprogramma's en systeemupdates verplaatst van de AppCenter naar de Systeeminstellingen. Gebruikers hebben nu de optie om updates automatisch te downloaden, en er zijn nieuwe mogelijkheden toegevoegd aan de systeemafsluitdialoog om updates te installeren voordat de computer wordt uitgeschakeld. Onder andere opmerkelijke wijzigingen zijn de vernieuwde toetsenbordnavigatie en ondersteuning voor schermlezers, een herontwerp van de Systeeminstellingen met een moderne uitstraling, en de toevoeging van een nieuw Quick Settings-menu. Ook zijn de aanwijzers volledig vernieuwd met meer kleur, zachtere randen en rondere hoeken, en is er een vervaagde versie van de achtergrond toegevoegd in de Multitasking View. Voor meer details over de veranderingen in elementary OS 8 (Circe) kunt u de volledige aankondiging bekijken. De nieuwe versie is nu beschikbaar als een live ISO-afbeelding op de officiële website. Helaas biedt elementary OS momenteel geen geautomatiseerde manier om tussen grote versies te upgraden, maar u kunt uw persoonlijke gegevens behouden tijdens de installatie van de nieuwe versie.
  • Recente prestatie

• deePsPace heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...