Bbzy Geplaatst November 8, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/12 Status: Offline Actief: November 9, 2012 Delen Geplaatst November 8, 2012 Hallo, Ik ben nieuw hier, nu heb ik net een full 3d tv gekocht en wil ik een 3d film downloaden en afspelen op de tv. Ik heb er verder niet veel verstand van dus nu wil weten wat ik daarvoor nodig heb om hem op de tv af te kunnen laten spelen. Een externe harde schijf of kan het ook via de laptop ? Of een mediaspeler? Ik heb er weinig verstand dus sorry als ik een domme vraag stel Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 8, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 8, 2012 Belangrijke vraag;Welke TV / Type heb je precies? Wat voor mogelijkheden heb je voor aansluitingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Bbzy Geplaatst November 8, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/12 Status: Offline Actief: November 9, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 8, 2012 (bewerkt) Hai, Ik heb de Samsung UE40EH6030 November 8, 2012 bewerkt door Bbzy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
theoc Geplaatst November 30, 2012 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/30/12 Status: Offline Actief: November 30, 2012 Delen Geplaatst November 30, 2012 Hoi, ik heb het volgende gedaan. Een 3d film gedownload, heb mijn harde schijf in de tv gedrukt en speelt het prima af echter : nu zie ik de film in 3d met links en recht ondertiteling, dus 2x. hoe speel ik de 3D af met de 3d subs in het midden. Ik heb een Samsung UE46EH6340. Ik gebruik dus geen mediaplayer. Het is voor mij de 1e keer met 3d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.