Regi1 Geplaatst November 7, 2012 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/10 Status: Offline Actief: November 8, 2012 Delen Geplaatst November 7, 2012 Na het downloaden van sommige mkv-bestanden(van telkens dezelfde uploader,maar niet alle mkv bestanden van diezelfde uploader) kan ik er niets mee doen.Ik kan ze niet verplaatsen,ik kan de naam niet wijzigen(windows verkenner loopt telkens vast) en ik kan ze ook niet afspelen.Ik werk met vlc-player en heb de laatste codecs ook.Werkt trouwens bij geen enkele andere mediaplayer.Iemand een oplossing behalve een andere uploader nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Releases Geplaatst November 7, 2012 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2012 Ik gok dat desbetreffende uploader gewoon troep upload. Hebben andere mensen hetzelfde probleem? Download je via Spotnet? Zo ja, wat staat er in de reacties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Regi1 Geplaatst November 7, 2012 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/10 Status: Offline Actief: November 8, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 7, 2012 Vroeger altijd dvd's van die uploader gedownload telkens zonder problemen.Enkel problemen met mkv.Heb ook al goede mkv's van die uploader gehad.Downloaden via µtorrent.Torrent/Magnet links komen van KickAss en PirateBay.Ben niet op zoek naar materiaal van die uploader maar kom telkens bij hem uit.Heeft namelijk de beste kwaliteit(tussen 10 en 15 Gb voor 1 mkv tov 2 à 5 Gb bij anderen).Na downloaden blijkt dus wel een heel ander verhaal.Wil gewoon zeker weten dat het niet aan mij of mijn pc ligt.Daarmee bedoel ik,misschien heb ik slechte software,slechte mediaspeler of ontbreek ik bepaalde software. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Releases Geplaatst November 7, 2012 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2012 Je zou kunnen proberen even MPC-HC te downloaden. Die moet alles zo af kunnen spelen. Er van uit gaan dat je geen stok oude PC hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Regi1 Geplaatst November 8, 2012 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/10 Status: Offline Actief: November 8, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 8, 2012 Heb MPC-HC op de pc.Het probleem is dat ik al problemen heb vanaf windows verkenner.Dus ik kan het zelfs niet laten afspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.