Amadiora12 Geplaatst November 4, 2012 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/09 Status: Offline Actief: November 4, 2012 Delen Geplaatst November 4, 2012 Hallo,Ik heb sinds een tijdje het probleem dat vensters (van Word en Google Chrome en waarschijnlijk ook andere programma's) die ik op de voorgrond heb om de ongeveer 3 minuten naar achteren springen. Dit maakt op zich niet veel uit voor de vormgeving, maar hierdoor moet ik wel iedere keer weer op het scherm klikken als ik verder wil met typen. Dit is vooral erg vervelend als ik met Word werk want vaak kom ik er pas later achter dat een hele zin niet op het scherm is gekomen terwijl ik hem wel heb getypt. Kan iemand mij helpen met dit probleem?Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Glenneke1996 Geplaatst November 5, 2012 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 5, 2012 Volgens mij is er dan een bepaald proces op je computer dat elke 3 minuten op de voorgrond komt, maar toch onzichtbaar is. Kijk eens wat er allemaal op je computer loopt als het gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.