engin1234444 Geplaatst Oktober 27, 2012 Bijdragen: 122 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/09 Status: Offline Actief: April 16, 2013 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 27, 2012 Hallo Duken! Ik heb hier 2 beeldschermen aangesloten aan mijn videokaart die werken goed. Maar als ik wil gaan game dan komt die beeldscherm op alleen een beeld 1920x1080 en de andere 1280x1024 is gewoon bureaublad. nouw heb ik zelf op google gezocht en zo maar ik kwam twee dingen tegen 1. Flawless Widescreen ik ging het proberen op fifa en call of duty 4 werkt niet zo echt heel goed ik krijg te veel ingezoomd en er staat ook bij van RAM hack .... kan je banned worden voor steam vac ? 2. Softh die lijkt best een goede software maar ik krijg hem niet te werken ik heb windows 7 64bit. en het deed nikst en kon ook niet veel tuts vinden er over. of zijn er ook andere manieren ? gratrzz OutlawZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 122
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Oktober 27, 2012 Delen Geplaatst Oktober 27, 2012 Wat is je vraag nou eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
engin1234444 Geplaatst Oktober 27, 2012 Bijdragen: 122 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/09 Status: Offline Actief: April 16, 2013 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2012 Wat is je vraag nou eigenlijk?Hoe je op twee beeldschermen op full screen kan game .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 122
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.