Spring naar bijdragen

Spotnet uitleg en advies gevraagd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum. Via Duken.nl heb ik het programma Spotnet gedownload. Dat ging prima dankzij de goede en duidelijke handleiding. Ik wil namelijk films via het internet gaan downloaden. Ook heb ik daarna via de payserver Nieuwsconnection een account aangemaakt. Met de inlognaam en het password kom ik vervolgens op Spotnet. Tot zover begrijp ik het allemaal. Maar dan...

Ik kreeg een hele lijst met films, met allerlei genres. Dat zullen de Spots zijn. Als ik een film wil downloaden, dan krijg ik een foutmelding. Er komt dan te staan "Kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging". Dat heb ik nu al bij een paar films gehad die ik wilde aanklikken om ze te downloaden. Oftewel: downloaden lukt nog niet.

Ik heb eventjes gezocht op het internet omdat ik wilde weten wat een NZB is. Dat schijnt een downloadbestand te zijn, maar ik snap er eerlijk gezegd nog maar weinig van. Ik had verwacht dat het een stuk eenvoudiger zou zijn om films te downloaden, maar ik moet blijkbaar nog veel leren.

Wat kan ik nu het beste doen?

Overigens heb ik geprobeerd om zelf een filter te maken, maar ook dat heeft nog niet het gewenste resultaat gegeven: ik krijg gewoon een hele lijst met allerlei films, ook in genres (zoals animatie) die ik niet zoek.

Ook zou ik graag willen weten of er via Spotnet een zoekfunctie is, zodat ik een serie (ik wil graag de serie 24 downloaden) kan downloaden of een bepaalde film (zo wil ik graag Disturbia downloaden) downloaden.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Neem eerst de uitleg over nieuwsgroepen door: http://www.duken.nl/nieuwsgroepen-uitleg/ Hierin komen ook de NZB bestanden naar voren.

In onze Spotnet handleiding http://www.duken.nl/spotnet-handleiding/ komt ook naar voren hoe je een filter kan maken.

Krijg je de genoemde foutmelding bij alle downloads?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Laat Spotnet wel de bestandsnaam zien van de spot die je opent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...