yvon Geplaatst Augustus 30, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 30, 2006 HOi luitje's Ik heb een vraagje bestaat er ook een programma die overtollige bestanden weg haalt zodat je bv wat meer ruimte kunt krijgen op je harde schijf. IK bedoel dus niet schijf opruiming, cookies verwijderen, geschiedenis enz. Nee een programma die gewoon je pc door scant en de overtollige dingen weg haalt zonder dat je er schade bij krijgt. Dus dat als je pc opstart er komt te staan ik mis dit of ik mis dat. Bestaat er zoiets misschien ??? yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 30, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 30, 2006 Crap Cleaner Dit programma is het beste tooltje in zijn soort voor het opschonen van een Windows-pc. Het verwijdert niet alleen de tijdelijke Windows- en Internetbestanden, maar ook de overbodige rommel van programmas als Windows Media Player, Google Toolbar, Firefox, Office, Nero, Photoshop, Ad-aware en WinRAR. Downloaden op http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,40/Itemid,69/ O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
yvon Geplaatst Augustus 30, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst Augustus 30, 2006 Hoi duken. Bedoel je dat hij dan gewoon rotzooi echt weg haald. IK bedoel hij haalt Windows Media Player, Google Toolbar, Firefox, Office, Nero, Photoshop er helemaal af. zodat ik niks meer kan doen??? sorry dat ik dit vraag maar ik ben daar dus een leek in> Als ik meestal iets doe dat gaat er wel eens wat verkeerd en geloof me dat gebeurd me vaak. O0 O0 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 31, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 31, 2006 Hoi duken. Bedoel je dat hij dan gewoon rotzooi echt weg haald. IK bedoel hij haalt Windows Media Player, Google Toolbar, Firefox, Office, Nero, Photoshop er helemaal af. zodat ik niks meer kan doen??? sorry dat ik dit vraag maar ik ben daar dus een leek in> Als ik meestal iets doe dat gaat er wel eens wat verkeerd en geloof me dat gebeurd me vaak. O0 O0 yvon Hoi Yvon, Je hoeft je niet te excuseren. Je doet het heel goed op het forum! Dus vragen stellen mag je altijd! Maar dit programma haalt alleen de overbodige rommel weg. Dus niet mediaplayer zelf, maar hij schoont mediaplayer op. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sebasjuh Geplaatst Augustus 31, 2006 Delen Geplaatst Augustus 31, 2006 Je kan ook gewoon via Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software. Die lijst doorbladeren kijken wat je niet meer gebruikt of wat weg kan en op de knop verwijderen klikken gooit hij ook de programma's weg voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Augustus 31, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Augustus 31, 2006 ik gebruik zelf altijd de easy cleaner! link easy kliklik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
yvon Geplaatst Augustus 31, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst Augustus 31, 2006 Hoi. Ja subastian dat he ik ook wel gedaan maar ja soms is dat niet het verstandigst volgens mij. Ik denk dat ik dat van duken neem. kan ik dat ook doen als ik iets aan het dowloaden ben of is het verstandigst als mijn download eerst klaar is voor dat ik dat ga doen. LIefs yvon. O duken alvast bedankt hoor ik word er verlegen van :redface:yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 1, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 1, 2006 Hahaha, Dat hoeft niet hoor. Je bent gewoon gezellig en leuk aanwezig op het forum. Maar sorry zeggen hoef je echt niet te doen. :knuffel: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie