snor1991 Geplaatst September 5, 2012 Bijdragen: 618 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/08 Status: Offline Actief: April 12, 2015 Delen Geplaatst September 5, 2012 (bewerkt) Sinds kort heb ik "AppRedeem" en "App Trailer" ontdekt. Dit zijn applicaties voor je smartphone waar je geld (punten die je later kan laten uitkeren op je paypal) krijgt voor het downloaden van gratis apps en het bekijken van trailers. Android Tutorial 1. Ga naar de app store. 2. Zoek op "AppRedeem" en "App Trailers". 3. Download de app. 4. Download apps en bekijk trailers. 5. Laat het geld uitbetalen op je paypal account. iPhone Tutorial 1. Open safari. 2. Typ: m.appredeem.com. 3. Ga naar het begin scherm. 4. Registreer je and configureer je apparaat. 5. Download apps en verdien geld. 6. Laat het geld uitbetalen op je paypal account. Hier kan je meer informatie over de app vinden: http://appredeem.com/ Als je dit handig lijkt en mij wilt bedanken voor de moeite mag je mijn code invullen als je je registreerd: prostpyxis Zelf heb ik er in 1 week $5 mee verdient, niet zo veel maar alle beetjes helpen Groeten, Snor September 5, 2012 bewerkt door snor1991 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 618
Freddytje Geplaatst September 5, 2012 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst September 5, 2012 Stond toen alleen in FM board. App trailers kende ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
snor1991 Geplaatst September 5, 2012 Bijdragen: 618 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/08 Status: Offline Actief: April 12, 2015 Auteur Delen Geplaatst September 5, 2012 Ow excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 618
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.