Melotte Geplaatst Augustus 30, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 30, 2006 Alweer een tijdje geleden d/l ik muziek en TTC cursussen via nieuwsgroepen via Forte Agent. Ik zocht daarbij op diverse mp3 nieuwsgroepen. Van de ene op de andere dag kon ik deze nieuwsgroepen niet meer benaderen; het moet zo'n jaar geleden geweest zijn. Ik overweeg nu om eens te kijken bij een betaalde usenet provider, maar vraag me af of dat eigenlijk wel zin heeft. Kan ik via mijn (ex HCCnet/nu XS4all) account die usenet provider wel 'bereiken'? Of zit de ISP daar tussen? Jullie begrijpen uit mijn vraag vast wel dat ik een absolute beginner ben, maar zou een antwoord zeer op prijs stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 30, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 30, 2006 Ja kan met elke provider nieuwsgroepen bereiken waar je lid van word. Als je dus lid word van een Usenet kan er altijd opkomen zolang je je internet verbinding hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie