PeaceFreak Geplaatst Augustus 26, 2012 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 26, 2012 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik loop nu al een paar dagen te klooien met mijn "nieuwe" forum. Ik heb een phpBB 3.0.11 forum geïnstalleerd, en een Google Analytics code er in geplaatst. Dit via de code te plaatsen in overall_footer.html. Dus in de volgende stappen: Bestand van forum downloaden (overall_footer.html) Code ingeplakt tussen laatste </div> en </body>. Geupload naar forum Cache van forum geleegd. Nou heb ik er wat dutchleader hits er naartoe gestuurd en ook een autohitter aangezet, maar Google Analytics geeft nog steeds "0 bezoekers" aan... Ik heb een teller op mijn website die ook meetelt, en die schiet wel mee omhoog. Zoals het dus ook bij Google Analytics zou moeten zijn. Alvast Bedankt! EDIT: Hij doet het al... Iets langer wachten dus... :bloos: Augustus 26, 2012 bewerkt door rikdegraaff Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie