TxZ_LeGenD Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/12 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 Hey, ik had mw3 gelijk gekocht in de eerste week al dus ik heb nog oude BLES-01428 .Maar nu kan en MOET je die gratis maps downloaden, Terminal enz.Maar die kunnen alleen op BLES-01429 .Duuuuussssss, krijg ik error ;(HOE LOS IK OP ALSJEBLIEFT ZEGSnel nodig, ben goed in quickscope dus heb echt nodig want MW2 Start niet .TxZ-LeGenD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
TxZ_LeGenD Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/12 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 Ohja en eigenlijk is t wel PS3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 21, 2012 Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 ik had ergens gelegen dat dat komt omdat je de game in een ander land hebt gekocht dan dat je het speelt klopt dat bij jou? Zo ja dan moet je iets met een VPN proberen anders gaat het je niet lukken ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IfElse Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Januari 14 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 of dit http://community.activision.com/message/413331535 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
TxZ_LeGenD Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/12 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 ik had ergens gelegen dat dat komt omdat je de game in een ander land hebt gekocht dan dat je het speelt klopt dat bij jou? Zo ja dan moet je iets met een VPN proberen anders gaat het je niet lukken ben ik bang.Nou ik heb hem gewoon bij intertoys in me stad gehaald dus ja ik weet niet en ja me speeltijd is goed.. Ik probeer ander keer wel met vpn anders bel ik sony en infinity ward wel ff. lekker naaierij dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
TxZ_LeGenD Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/12 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 of dit http://community.act...ssage/413331535 Hey bedankt ik probeer het nog wel is als ik tijd heb . hopelijk gaat het werken anders print ik dat even en ga ik naar die winkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 Nou ik heb hem gewoon bij intertoys in me stad gehaald dus ja ik weet niet Kan heel goed zijn dat die intertoys gewoon een buitenlandse zending binnen heeft gekregen... Ik probeer ander keer wel met vpn anders bel ik sony en infinity ward wel ff. lekker naaierij dat Sony kan niks doen (denk ik), en IW heeft geen kantoor en telefoonnummer in Nederland. Je moet Activision bellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.