11maria11 Geplaatst Augustus 20, 2012 Bijdragen: 22 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/12 Status: Offline Actief: November 29, 2013 Delen Geplaatst Augustus 20, 2012 Hallo Ik heb een vraag over mijn r4 kaartje die bij mijn nds lite hoort. (zie foto) Er zijn leuke spellen voor de dsi, zoals Pokemon Conquest, alleen kan ik die niet spellen omdat ik denk dat ze ndsi games zijn. 3DS v4.2.09 and DSI V1.4.4 Upgrade Firmware Dit is de nieuwe Upgrade die bij mijn kaartje hoor, maar ik heb een vraag hierover. Wat doet deze Upgrade Firmware eigenlijk, kun je dan ndsi/3ds spellen op het kaartje spellen. Ik hoop dat ik genoeg heb uitgelegd, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 22
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 20, 2012 Delen Geplaatst Augustus 20, 2012 Alle spellen die je op de Ndsi kunt spelen kun je ook op de Nds lite spelen. Waarschijnlijk ligt het aan de firmwire van jou kaartje probeer hem te updaten met YSmenu dat is een van de enige werkende firmwire waarmee je zowat alle spellen kunt spelen:http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-682-f30329.htmlJe kunt er ook Wood opzetten maar dan heb je een ander linkje nodig dus als je die liever wil moet je dat even zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 Hier kan je informatie vinden over wood Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 21, 2012 Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 Duken ik zie dat hij een R4i Sdhc heeft daar heb je aangepaste Wood firmwire voor nodig die link die jij gebruikt werkt volgens mij niet voor de sdhc versie Je kunt het beste eerst gewoon YSmenu proberen dat is het meest betrouwbare. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
11maria11 Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 22 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/12 Status: Offline Actief: November 29, 2013 Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Ik heb gekeken bij de website, maar ik snap er eigenlijk niks van.. Dit staat in het text bestandje van hoe je het moet installeren, maar ik kan er weinig uitmaken.. Help.. Backup your µSD to a Backup folder on your PC BEFORE upgrading to a new kernal Format your µSD with the Panasonic SD Formatter 3.1 Use these options : FORMAT TYPE - FULL (OverWrite) FORMAT SIZE ADJUSTMENT - ON IF YOU WANT TO USE THIS KERNAL AS YOUR PRIMARY KERNAL : Extract these files and copy to root of your µSD : Games folder TTMenu folder TTMenu.dat Copy usrcheat.dat to TTMenu folder IF YOU WANT TO USE THIS KERNAL AS YOUR SECONDARY KERNAL : Copy your R4-SDHC/R4i-SDHC Kernal to your µSD. Extract these files and copy to root of your µSD : Games folder TTMenu folder TTMenu.nds Copy usrcheat.dat to TTMenu folder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 22
Zombymario Geplaatst Augustus 21, 2012 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 21, 2012 Maria, misschien lukt dit: - Download dit http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-682-f30329.html en pak het uit met Winrar - Ga naar de R4-SDHC_R4i-SDHC TTMenu-map - Kopieer TTMenu (de map), TTMenu.dat en Games (de map) - Zet je spellen in de map Games - Start daarna je kaart op, als die het doet dan kan je als het goed is bijna alle nieuwe spellen spelen Als dit niet werkt kan je dit nog proberen: - Download de laatste officiële firmware van je kaartje en zet deze op de SD-kaart - Download dit: http://filetrip.net/nds-downloads/flashcart-files/download-retrogamefan-multi-cart-update-682-f30329.html (hoeft NIET nog een keer gedownload te worden als je dat al hebt gedaan, net als het uitpakken met Winrar) - Ga naar de R4_Orginal_R4_Clone YSMenu map - Kopieer TTMenu (de map), Games (de map) en YSMenu.nds - Zet de spellen in de Games map - Start je kaartje op, start daarna YSMenu.nds op, start daarna je spel op wat je wilt spelen Als het goed is moet 1 van deze 2 manieren werken, en anders werkt YSMenu niet op jouw R4i SDHC en moet je dus wachten totdat er een officiële update komt van de makers (alleen acht ik die kans klein) of een beter kaart kopen zoals een Acekard 2i of een DSTWO 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
kockiekoi Geplaatst Juni 12, 2013 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/10 Status: Offline Actief: Juni 15, 2013 Delen Geplaatst Juni 12, 2013 Ik heb onlangs een R4i SDHC RTS Lite 2013 kaartje gekocht voor mijn 3ds met een 8gb om mijn oude spelletjes te kunnen spelen.Er werd mij verteld naar de site van het kaartje te gaan en de software te downloaden. Dat heb ik dus gedaan, maar al dagen krijg ik bij het aanklikken van de download een "error" en ook mailtjes naar het bedrijf komen "onbezorgbaar" retour. Mijn idee: die liggen eruit. Iemand een idee hoe ik toch aan de software kan komen? Nu heb ik er niets aan. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Zombymario Geplaatst Juni 14, 2013 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 14, 2013 Kijk eens op filetrip.net Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
kockiekoi Geplaatst Juni 15, 2013 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/10 Status: Offline Actief: Juni 15, 2013 Delen Geplaatst Juni 15, 2013 Dank je wel. Maar nu ben ik een enorme nitwit hierin, welke download moet ik nu hebben?Kan ik de omschrijving volgen zoals je die boven mijn berichtje hebt geschreven? Dat zou ik misschien wel kunnen volgen.Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Zombymario Geplaatst Juni 17, 2013 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 17, 2013 Vaak wilt in de beschrijving van de download de website staan van de flashkaart die jij hebt, misschien kan je dan beter zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie