Spring naar bijdragen

Probleem met Avi2Dvd, geen Audiostream ?! Help me A.u.b

Robin

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo,

Ik heb miami vice gedownload, en wou met Avi2Dvd de ondertiteling eronder zetten. Meteen loop ik op een probleem, ik kan geen audiostream selecteren. Ook bij filminformation staan geen gegevens. 

Licht dit aan mij, of aan de download die ik heb gedaan? Als ik dan op add job klik, en vervolgens op go, staat er: geen audiostream geselecteerd. 

Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt!

Groetjes, Robin.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi..

Heb je ook gspot gedownload daar kun je, je film in doen en dan geeft hij preciez aan word voor audio stream je te maken heb, of dat het er helemaal niet in staat.

En divxtodvd is ook een programma die je kunt nemen om  het om te zetten,

Maar ik raad je eerst aan om gspot te downloadn en dan kijken met wat voor een audio te maken hebt?

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...