Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 5, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 Ik zit lekker in hongarije ik heb een dvd-speler uit nederland meegenomen en wil die aansluiten op de tv hier alleen dan krijg ik zwart/wit beeld. Volgens mij komt dit door ntsc en pal.Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Wat raar is is dat ik wel kleur krijg als ik een recoder gebruik en hem in de tweede opening stop maar net probleem is dat ze daar hun menu ingeprogameert hebben dát helaas niet weggaat waardoor hij iets heel raars doet.Graag zo snel mogelijk met de oplossing komen dan heb ik er wat meer.MvgDisasterZany Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast franswon Geplaatst Augustus 5, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 Hongarije gebruikt gewoon PAL, net als NL, moet dus ergens anders aan liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
r4dioactivity Geplaatst Augustus 5, 2012 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 NTSC is meer de Amerikaanse kant op. PAL is Europees. Waarschijnlijk zit je op de verkeerde ingang te kijken. Probeer AV te wisselen of kanaal 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Gast franswon Geplaatst Augustus 5, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 Japan en Korea liggen niet bepaald op het Amerikaanse continent..... Off-topic: NTSC = Never The Same Color Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast franswon Geplaatst Augustus 5, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 Aanvulling:Landen met 2 systemenAfghanistan PAL/SECAMAndorra SECAM/PALCaymen Islands PAL/NTSCEgypt SECAM/PALGreece SECAM/PALGreenland NTSC/PALHungary SECAM/PALLatvia PAL/SECAMLithuania PAL/SECAMLuxembourg PAL/SECAMMonaco SECAM/PALPoland SECAM/PALRomania SECAM/PALSaudi Arabia SECAM/PALSyria SECAM/PALVietnam NTSC/SECAMHet is dus mogelijk dat het een SECAM-TV is! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 5, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 Oke dank je frans dan lijkt het me waarschijnlijk dat het secam is, was die helemaal vergeten vond ntsc ook al zo vreemd.Maar ik heb alle ingangen geprobeert en bij geeneen doet hij zoals hij het hoort te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast franswon Geplaatst Augustus 5, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2012 Secam op PAL aansluiten gaat, meestal, zonder problemen, andersom is het wat lastiger, ik heb geen pasklare oplossing jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.