maxmeyer Geplaatst Juli 28, 2012 Bijdragen: 221 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/08 Status: Offline Actief: April 2, 2016 Delen Geplaatst Juli 28, 2012 Hallo,Ik heb een vraagje over de Buitenwesten tour. Er is hier een DVD van gemaakt, maar kan deze nergens vinden. Het zijn (geloof ik) een aparte DVD met backstage interviews enzo en een aparte DVD met de hele show erop.Kan iemand mij hiermee helpen?Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 221
jelmer11 Geplaatst Juli 28, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Juli 28, 2012 Als dit het gene is wat je bedoelt kan je hem op youtube kijken, (en eventueel daarvandaan downloaden.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
maxmeyer Geplaatst Juli 28, 2012 Bijdragen: 221 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/08 Status: Offline Actief: April 2, 2016 Auteur Delen Geplaatst Juli 28, 2012 Heel erg bedankt, ik ga het proberen. Is er eventueel ook een programma waarmee ik ze tot 1 bestand kan 'smelten'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 221
jelmer11 Geplaatst Juli 28, 2012 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Juli 28, 2012 Als je ze allemaal gedownload hebt kan je ze met een video-bewerkingsprogramma bij elkaar kunnen voegen. Dit zou zelfs met windows movie maker kunnen. Als je hulp nodig hebt met het downloaden, bij elkaar zetten of eventueel branden dan post je nog maar even een berichtje.., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.