Dangui Geplaatst Juli 13, 2012 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/05/10 Status: Offline Actief: Juli 19, 2012 Delen Geplaatst Juli 13, 2012 (bewerkt) Zou mij iemand een link (via pm ) kunnen geven van een werkende cs5 voor windows 7. Ik maak gebruik van nieuwsgroepen (spotplanet).Ik had cs4, maar die werkt niet op mijn nieuwe hp met windows7. Ik krijg er hem niet meer op en hij sluit telkens af wanneer ik hem opendoe en vraagt achter een serial nummer. Ik heb hem dan met heel veel gedoe ervan afgehaald en zoek daarom een andere. Deze heeft en werkt nog steeds op mijn laptop met windows vista.mvg Juli 13, 2012 bewerkt door Duken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Glenneke1996 Geplaatst Juli 13, 2012 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juli 13, 2012 Zoek op SpotPlanet naar 'Photoshop CS5' en dan staat er (bij mij) als 4e: Adobe Photoshop CS5.1.Extended v12.1 nlIk vind zelfs CS6 in het Nederlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Gast franswon Geplaatst Juli 13, 2012 Delen Geplaatst Juli 13, 2012 Vergeet niet om je hosts file aan te passen!Eventueel contact via IM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.