Farid. Geplaatst Juli 12, 2012 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 12, 2012 Omdat er ook mensen met vraag komen voor een laptop advies en er alleen maar hoofdvragen waren voor Desktops leek het me verstandig om een 'standaard' te maken zodat mensen sneller geholpen kunnen worden als ze om advies vragen. Hoofdvragen Laptop:[b]Wat is uw budget?[/b][b]Wat wilt u doen met de laptop?[/b][b]Minimaal / maximaal grootte van het scherm?[/b][b]Maximaal gewicht?[/b][b]Minimaal aantal opslagcapaciteit (in GB)?[/b][b]Voorkeur voor resolutie?[/b][b]Voorkeur voor SSD en/of HDD?[/b][b]Voorkeur voor CPU en/of GPU merk? (AMD/Intel - AMD/Nvidia/Intel)[/b][b]Voorkeur voor een bepaald laptop merk?[/b][b]Wilt u blu-ray's kunnen afspelen / branden?[/b][b]Voorkeur voor aansluitingen? (Denk aan: HDMI, VGA, DVI, Display-port, USB 2.0, USB 3.0, Firewire, Thunderbolt, eSATA)[/b][b]Wilt u uw laptop kunnen vastmaken door middel van een "laptop slot" ?[/b] Misschien dat Quinten. dit kan toevoegen aan 'zijn' topic? Farid 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Heisenberg Geplaatst Juli 12, 2012 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 12, 2012 Zal hem morgen even een update geven! Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst Juli 12, 2012 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 12, 2012 (bewerkt) Nog iets anders dan: keuze matx/atx moet anders worden verwoord, net als assemblage of zelf in elkaar steken. Zal dat straks ff doen als ik het me dan nog herinner, elke keer als ik eraan denk vergeet ik het weer.Sent from my GT-I9100 using TapatalkDone. Juli 12, 2012 bewerkt door Tom 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.