Dit is een populair bericht. Valcorb Geplaatst Juni 27, 2012 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Juni 27, 2012 IK OF DUKEN.NL ZIJN NIET AANSPRAKELIJK VOOR DE SCHADE DIE JE RICHT AAN JE IDEVICE. ALS JE DIT GOED VOLGT, GEBEURT ER NIETS. Iedereen die een iOS device heeft, zou al eens van jailbreaken gehoord moeten hebben. Als je nog altijd geen jailbreak hebt, update dan je device naar iOS 5.1.1 en volg dan deze handleiding (bedankt Marciej ) De meeste jailbreak-gebruikers gebruiken de jailbreak om betaalde apps gratis te krijgen, maar met Cydia kan je zoveel meer uit je jailbreak halen. Eerst even een woordje uitleg: Cydia is een 'app' die je krijgt bij het jailbreaken van je iDevice. Met deze app kan je verschillen 'sources' toevoegen, die dan apps voor je iDevice hebben. Bijvoorbeeld voor Installous moet je de source cydia.hackulo.us in je Cydia zetten zodat je Installous kan downloaden. cydia.hackulo.us is een source, het bevat apps en modifications voor je iOS device. Één van de geweldige sources vind ik http://sinfuliphonerepo.com, deze bevat BIJNA ALLE apps en mods die je kan krijgen in Cydia (ze zijn gekraakt omdat je voor de meeste moet betalen, in deze repo zijn ze gratis). ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Een source toevoegen Eerst open je Cydia, laat het de laatste pakketten van de huidige sources downloaden (dit kan 30 seconden - 1 min. duren). Ga daarna naar Beheren (in het Engels: Manage). Tap daarna op de tweede optie genaamd Bronnen (in het Engels: Sources). Daar zie je een lijst met de huidige sources toegevoegd aan jouw Cydia. Tap nu op Wijzig (in het Engels: Edit). Dan komt er een button genaamd Voeg toe (in het Engels: Add). Tap op de button en voer daarin het adres van de source. Nu heb je de apps & mods die de repo bevat. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Een app / mod installeren Dit is gemakkelijk, het is eigenlijk hetzelfde als bij the App Store. Tap op Zoeken (in het Engels: Search). Typ daarin het zoekvak de app / mod die je wilt hebben op je iOS device. In dit voorbeeld gebruiken we iProtect, dit is een app waarmee je bepaalde apps kan beveiligen met een wachtwoord zodat andere mensen die je iOS device ook gebruiken niet in bepaalde apps kunnen (bv Mail). Typ in het zoekvak iProtect, dan komt er een lijst van apps die deze naam hebben. Als er iProtect Cracked staat, kun je het beste die nemen. Apps / mods met een blauwe naam en beschrijving zijn betalend. Tap op de app / mod, en klik rechts vanboven op Installeer (in het Engels: Install). Bevestig de installatie, laat z'n gangetje gaan en tap daarna op de button die er komt. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Enkele sources die ik aanraad cydia.xsellize.com (zelfde als de source in het voorbeeld, maar met meer apps) sinfuliphonerepo.com (zie voorbeeld) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lijst van apps van gebruikers Valcorb: - Installous - iFile - iProtect - iWipe - gpSPhone - AppSync - OpenSSH - VoiceActivator (deze maker heeft meerdere geweldige apps) Robin: - Speed Intensifier - Adblocker - IntelliScreenX - Activator Dit was de handleiding voor nu dan, als je meer sources / apps wil vinden, kan je altijd Google gebruiken. Zoek op Best cydia apps of Best cydia sources. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Rikkert. Geplaatst Juni 27, 2012 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 27, 2012 Ik zal binnenkort eens wat apps zeggen die ik via Cydia heb gedownload en welke Bronnen ik heb. IK heb best wel veel apps van Cydia die of handig of wel geinig zijn. Heb momenteel mijn iPod even niet bij de hand. Morgen krijg je wat van mij! Misschien handig om sources/apps van leden ook in een lijst te zetten? Zou leuk zijn als je zelf ook wat apps zegt die echt gewoon een must zijn voor jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Robin Geplaatst Juni 27, 2012 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 27, 2012 - Speed Intensifier- Adblocker- IntelliScreenX- CloseBackground- Activator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Valcorb Geplaatst Juni 27, 2012 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Juni 27, 2012 Ik zal binnenkort eens wat apps zeggen die ik via Cydia heb gedownload en welke Bronnen ik heb. IK heb best wel veel apps van Cydia die of handig of wel geinig zijn. Heb momenteel mijn iPod even niet bij de hand. Morgen krijg je wat van mij! Misschien handig om sources/apps van leden ook in een lijst te zetten? Zou leuk zijn als je zelf ook wat apps zegt die echt gewoon een must zijn voor jou. Oke zal ik doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Releases Geplaatst Juni 28, 2012 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 28, 2012 Ik ga dit topic zeker even goed in de gaten houden. Aangezien ik van mijn nieuwe baan ook een nieuwe iPhone en iPad krijg kunnen mijn huidige iPhone en iPad een metamorfose verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Juni 28, 2012 Delen Geplaatst Juni 28, 2012 Iapp crack, installous altijd handig he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Valcorb Geplaatst Juni 28, 2012 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Juni 28, 2012 Heb lijst van apps die leden ook gebruiken toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 1, 2012 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 12 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 1, 2012 En sticky!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Valcorb Geplaatst Juli 2, 2012 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Juli 2, 2012 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.